Kære Aminoer. Står du og mangler en hjemmeside, eller et nyt design på din DanDomain webshop? Så kan jeg tilbyde det til en yderst lav pris - inkl hosting på kraftig VPS til hjemmesider. Dog skal det siges, at såfremt du hellere selv vil hoste det selv, så ikke et problem, du får alle filer til det. Prisen for en hjemmeside er 500kr (eksl. moms) (inkl. hosting hvis ønsket) Til overstående kan jeg informere om at jeg har 6 års erfaring i branchen, så jeg ved hvad jeg laver. Grunden til at jeg tilbyder overstående er at jeg skal bruge referencer. Der er dog flere hver uge der skriver dette - men de referencer jeg skal bruge, bliver hverken hentede templates eller lign - alt bliver designet fra bunden - og 100% satisfaction guaranteed. Det betyder jo i korte træk, at såfremt det ikke er som ønsket, så betaler du ikke! Hertil vil jeg gerne have at dem der ikke helt ved om de lige skal bruge det eller ej holder sig fra at skrive, da det tager meget af min tid, og håber i har respekt for dette. Afslutningsvis vil jeg gerne skrive at hjemmesiderne skal være forholdsvis simple. Dette betyder at ting som store bruger systemer, kalendere, eller andet ingen interesse har. Så det er forholdsvis simple sider med mindre funktionaliteter der tilbydes. Kom gerne med spørgsmål såfremt disse haves. |
Hej "designs"
Det lyder interessant og jeg har måske opgaven til dig. Dog er der et par ting jeg godt lige vil drøfte med dig, så vil du ikke kontakte mig på kimandersen1975 (snabela) forum.dk
Mvh Kim