Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerferiejob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er en ihærdig ung mand på 19 år, der lige har afsluttet sin studentereksamen med bravur. 

Jeg har noget tid tilovers (faktisk meget), og jeg mangler desuden penge, og af denne grund søger jeg noget lønnet arbejde i sommerferien. Jeg er ligeglad med, om det er på computeren via internettet, eller om det er på en konkret arbejdsplads. Jeg kommer fra Randers.

Er der nogen, der har et konkret tilbud eller spørgsmål så kontakt mig hjertens gerne!

Er der nogen, der har et forslag til et arbejde? Jeg har undersøgt markedet, men uden held. 

Håber I kan hjælpe! :-)

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du skal være mere konkret, fortæl hvad du søger, hvad dine kompetencer er og hvad du brænder for.

Med venlig hilsen

Umair Shahzad Mahmood

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:04

Okay... 

Jeg har, uden at lyde for hoverende, kompetencer inden for meget. Jeg har evner inden for tal, herunder matematik og økonomi, det vil sige, at jeg kan udføre et utal at matematiske eller talmæssige opgaver. Jeg er meget vant til at bruge de digitale midler, jeg har selv en hjemmeside (denne er dog ikke færdig). Jeg har, som en bibemærkning, gennemført min studentereksamen i år med det højeste gennemsnit på skolen nogensinde. Jeg har desuden gode evner inden for sprog, dvs. jeg taler og skriver rigtig godt engelsk og tysk. M.a.o. er jeg meget alsidig, og jeg brænder for alt, der kan betale sig og give mig nogle penge i lommen. 

Jeg er en meget ihærdig og ansvarsbevidst ung mand, der har arbejdet med en masse forskelligt indtil videre. Dette er både praktisk og mere bogligt. 

Med venlig hilsen 

Daniel

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:02

Hej Daniel

Hvis "bravour" i din optik omfatter karakteren 10 eller 12 i skriftlig dansk, er du velkommen til at søge som freelancskribent hos mig.

Læs mere her:

http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/skribenter-sges/

(Hvis du har under 10 - så lad være med at spilde tid på det) :-)

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)