Det var bare det jeg ville sige. De kan købes her www.getit.dk |
Du har ikke seriøst tænkt dig at oprette en tråd herinde hver gang I sætter jeres produkter ned, vel?
Du har ikke seriøst tænkt dig at oprette en tråd herinde hver gang I sætter jeres produkter ned, vel? |
Sikkert godt tilbud. Men du misbruger Amino! |
Så længe han poster evt tilbud i den rette kategori, så er der vel intet problem i det... Det er en ret skarp pris, hvis det er de ægte, så der er sikkert nogle herinde, som kan spare en del på sådan en tråd her... |
Tjah det har du jo ret i. Kunne ikke forestille mig, at nogen ville prøve at sælge falske varer til deres med-Aminoer. |
Razorpit...så holder et blad minimum 2 mdr => F**k Gillette ;o) |
Ja hvis de er ægte. Jeg har haft en lang dialog med Gillette omkring alle de kopier der er på markedet. Hvis ikke man er godkendt Gillette forhandler, så er det i følge Gillette kopier. Alt hvad man selv kan importere er deres produkter er billige kinakopier. Det er kun Gillette der kan se om det kopier. Som udgangspunkt er det kopier hvis de sælges billigere end forhandlernes udsalgspris. F.eks er alt (99%)hvad man kan købe på QXL, DBA og Trendsales af Gillettes produkter kopier. |
xxx
|
Jamen jeg synes da det vil være en fin idé at få trådstarter på banen, i forhold til ægtheden af bladende, hvorfra de eventuelt er indkøbt og om han har den/de nødvendige tilladelser til at videresælge dem? |