Jeg er lidt forundret ( og måske lidt tøseformærmet Det virker underligt... |
Det gøre det kun nemmere at sortere de useriøse fra...
Jeg er lidt forundret ( og måske lidt tøseformærmet Det virker underligt... |
Benzinklubben.dk - Billigere brændstof til folket!! www.facebook.com/benzinklubben
Det gøre det kun nemmere at sortere de useriøse fra... |
Jeg ved ikke om jeg har forstået det rigtigt, men har du kontaktet nogen for at købe deres webshops, selvom de ikke har indikeret at de er til salg? Eller er det nogen der har deres shop til salg, som vælger ikke at svare på din henvendelse? Hvis det er det sidste er det jo ret useriøst, og det var ikke noget jeg ville arbejde videre med. Hvis det er det første, kan det jo være at de slet ikke har overvejet at shoppen skal sælges, og derfor lige skal tygge på den. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du har skrevet, men det kan også være at de ikke synes du virker oprigtig/seriøs? Men hvis du vil købe en webshop (ved stadig ikke om jeg har forstået det rigtigt), hvorfor så ikke bare starte en fra bunden? |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Hej Vincent.
Er det kun webshop du er int i....har nemlig en hel tøj butik til salg |
Mit bud er at du skal omformulere dine henvendelser. |
ok ikke mindst, husk at skrive PERSONLIGE henvendelser. Der er ingen der gider svare på henvendelser som ganske tydeligt er sendt i standard-form til 100 andre (så tænker man straks Scam/Spam). Fang folks opmærksomhed med det der interesserer dem, fx deres produkt. Har du set en webshop med støvsugere så skriv fx: "Nøj den er fed den Hoover S3000 med sugeevne på 4000 watt - kan den også bruges udenfor? " Eller lign. sætning som kan bryde isen lidt, istedet for bare at sende en tør meddelese som fx "Jeg køber shops, skriv til mig" - den slags gider ingen svare på. |
Tak for feedback. Det var konstruktivt. Og ja, jeg forsøger at erhverve en shop via virksomhedsbørsen herinde, hvor jeg naturligvis har købt VIP adgang Jeg syntes nu at jeg har prøvet at forklare lidt om min baggrund osv, men det kan altid blive bedre. Jeg giver alle dem jeg har prøvet, uden at få svar, et skud mere med en udvidet deluxe mail, og håber på det bedste. Tak for sparring.
|
Benzinklubben.dk - Billigere brændstof til folket!! www.facebook.com/benzinklubben
Jeg har lige kommunikeret med en der har købt 2 webshops og vil købe 2 mere, så det kan sagtens lade sig gøre. |