Da jeg kun har kørt min webshop i ca. ½ år, vil jeg høre om der er nogle af jer der har haft webshops i flere år der kan give et bud på hvordan jeg kan forvente salget vil være hen over sommeren. Går salget i stå i sommerferien, eller hvad sker der?
Husk at specificere at det er en webshop, som sælger legetøj til børn! :=) Derudover vil det være en fordel at blive lidt ''venner'' med dine konkurrenter - det giver rigtig meget værdi at dele nogle af de erfaringer man har for så får man tit ligeså meget tilbage. Jeg deler selv erfaring og viden med andre webbureauer, og det fungerer rigtig godt - men husk at tage det de siger med et gran salt. Det er konkurrenter.
Nu er vores egen shop også helt ny, så jeg har ikke selv erfaringer. Men jeg kan huske at der var et en tråd om emnet sidste år. Blandt de deltagende i tråden, var der bred enighed om at der ikke sker så meget om sommeren.
Mange er nok ude at rejse eller bare nyde det gode vejr, så det giver meget god mening, at der nok er ret stille. Men jeg er selv spændt på at se, hvor stille der bliver :o)
Det kommer helt an på, hvor meget SOMMER der kommer... Bliver det hot med masser af sol, så forvent ik en skid... Bliver det dansk sommer, når det er "bedst", så kan du godt forvente et okay salg...