Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en partner ??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et par webshops, som jeg selv har etableret fra scratch indenfor de seneste 12 måneder. Min baggrund er kommerciel forretningsudvikling og ikke IT, hvilket gør, at der er en naturlig begrænsning for, hvor langt mit iværksætter-gen kan bringe mig, når det kommer til webdesign og videreudvikling af standard shopløsninger.

Jeg har indtil nu indkøbt ydelser udefra, når evnerne ikke har rakt, hvilket som sådan er en fin måde at arbejde på, men på det seneste har jeg puslet med tanken om. at etablere en form for partnerskab med en eller flere personer med komplementære kvalifikationer indenfor eHandel for dels at videreudvikle de eskisterende projekter og dels at starte flere og større projekter.

Dilemmaet er jo klassisk .... tør man afgive inflydelse ? Og er det den rette person til et langvarigt erhvervs 'ægteskab' ?

Er der nogle Amino'er, der har anbefalinger enten baseret på egne erfaringer, eller kan foreslå, hvor man finder den rette partner og foretager den indledende 'screening' - Er Væksthusene stedet at henvende sig ?

Tak på forhånd; Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)