Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man slå flere bon'er sammen på ET bilag og bogføre?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg i forbindelse med en film får en række underbilag retur i forbindelse med kontant forbrug fra en kontant kasse de har på 40.000 kr – f.eks. 20 bilag som alle har med regi eller kostumer at gøre, og de naturligvis alle har samme skatte og moms-klasse, så jeg ikke blander noget, må jeg så i bogføringssammenhæng nøjes med at bogføre ET samlet bilag som opgør alle de 20 bilag med forklaring til dem (de håndudfylder en excel hvor de skriver formål og type og hæfter alle kontant bon'erne på) – så jeg har EN postering over samlebilag A Excel A med påhæftede notaer), og en anden over samle bilag B  

eller

Skal jeg bogføre hver enkelt bon – Hat Kostume – jakke kostume – skjorte kostume – leje af kiste – sminke hos matas – Hvert bilag for sig?

VH 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg i forbindelse med en film får en række underbilag retur i forbindelse med kontant forbrug fra en kontant kasse de har på 40.000 kr – f.eks. 20 bilag som alle har med regi eller kostumer at gøre, og de naturligvis alle har samme skatte og moms-klasse, så jeg ikke blander noget, må jeg så i bogføringssammenhæng nøjes med at bogføre ET samlet bilag som opgør alle de 20 bilag med forklaring til dem (de håndudfylder en excel hvor de skriver formål og type og hæfter alle kontant bon'erne på) – så jeg har EN postering over samlebilag A Excel A med påhæftede notaer), og en anden over samle bilag B  

eller

Skal jeg bogføre hver enkelt bon – Hat Kostume – jakke kostume – skjorte kostume – leje af kiste – sminke hos matas – Hvert bilag for sig?

VH 

Hej

Det vigtigste er, at du kan følge transaktionerne fra "vugge til grav" eller omvendt, så det skulle være opfyldt ud fra din beskrivelse.

Så fortsæt endelig.

Tonny

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)