Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt billigt SMS-Koncept til private/erhverv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger lidt pris idéer og input til en helt nyt SMS-Koncept.

Konceptet er måske kendt før, men er kun til erhverv. Det skal være så alle med "små penge" skal kunne købe sig til SMS-moduler som vi kender det fra de store SMS-gateways. Nyhedsbrev, kundeklub, ring mig op funktion, SMS-konkurrencer osv.

Vi har over 40 moduler som man kan købe sig adgang til. Vi vil tage de bedste og mest brugte moduler og lave dem i pakker Mini, Medium og Large. Så den iværksætter som ikke vil smide flere 1000 kr for at få adgang til en af pakkerne med moduler med sit dankort kan være kørende lige efter han har fået ordre bekræftigelsen med goder til kontrolpanelet og gatewayen.

Så kort og godt.. En hjemmeside hvor du kan købe pakker med moduler til SMS-gateway og kunden betaler med dankort og får adgang til systemet hvor kunden kan bestemme et keyword samt under keyword.

Der vil så være mulighed for at købe sig SMS pakker til brug i modulerne.

F.eks SMS. BOB til 1280 så får de nyheder vider SMS eller BOB RING til 1280 så ringer vi dig op. 

Vi har alt i teknik, kendt shotcode på 4 cifre, hjemmeside, chat/support system, platform, kontrolpanel og regnskabssystem.

Det vi mangler er pris idéer. Vi har valgt der skal være 3-4 pakker. F.eks Mini, Medium og Large. 

(Pakkernes navne er ikke lavet endnu, så hvis du har idéer til pakkernes navne, så skriv endelig.

F.eks pakkerne kunne se sådan ud.

Mini

• SMS-konkurrencer
  • SMS Nyhedsbreve
  • Lykkenummer
  • Konkurrencer
  • Afstemninger
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 19:56

Svært for os at vurdere uden at vi kender til normale SMS-gateways priser og jeres omkostninger omkring det, det ville være som et skud i tågen fra mange af os her på amino, vil jeg tro.

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:43

Det kan du på en måde have ret i, men ville i synes det kunne være noget som kunne være noget for jer med dette koncept?

Kom gerne med input og priser..

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 01:42

altså helt klart er det da et kæmpe + at jeg kan tilbyde mine kunder sms gateway løsning uden at skulle tage en kæmpe formue for det og kunne relativt nemt implementere det i ens system. Rigtig godt koncept, havde faktis forventet at alle lavede jeres koncept, så er da helt klart positivt at det er kommet, hvis andre ikke gør det!

Priserne kan jeg somsagt ikke hjælpe dig med, når jeg somsagt ikke kender jeres omkostninger omkring det osv. osv.

Gå analytisk frem og så lav en masse beregniger og så find priserne ud fra det.

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:31

Hej,

Det lyder godt og CASH i fremtiden!!!

Jeg arbejder idag som Salgskonsulent, hvor jeg tilbyder nogle løsninger til at du kan finde emner, sende kampagner og se hvordan det går for dine nye kunder og tal på konkurenter?

Hvad siger du til at vi lige tager en dialog ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)