Hej mit navn er Flemming Jensen Jeg er specialestuderende ved Aalborg Universitet, sociologi. En medstuderende og jeg sætter i vores speciale fokus på grafiske freelancere/solo-selvstændige og deres arbejdsliv. I denne forbindelse søger vi personer til vores undersøgelse, der har arbejdet som freelancer/solo-selvstændige som sin hovedbeskæftigelse i min. 1. år. Vi ønsker derfor at høre om, der er nogle fra Nordjylland eller Århus området, som vil være os behjælpelige med at skaffe vores data til undersøgelsen. Undersøgelsen indeholder et spørgeskema, der vil blive sendt til dig/jer via mail (tager ca. 20 minutter at besvare). Undersøgelsen indeholder endvidere en interviewdel, der max vil tage 1½ time. Interviewet vil blive afviklet, hvor det passer dig/jer bedst. Håber at der er nogle som vil hjælpe os. ![]() Med venlig hilsen Helene Henties og Flemming W. Jensen Tlf: 20993519 mail: flemmingwj@hotmail.com |
Hej
jeg er ikke primært grafisk freelancer, men laver også masser af grafiske opgaver.
Læs om mig på www.kjers.com
Jeg vil gerne bruge 20 min. på jeres spørgeskema, hvis det kan være en hjælp.
mvh Hans