skrifttype valgt meget lys tekstfarve til lys baggrund det gør det lidt svære at læse teksten end det er nødvendigt.
Vælge mørkere blå farve til lys baggrund
vælge sort tekstfarve til hvid baggrund
husk brug h2 dette er undertitler på siden, det skaber lidt SEO og overblik på siden.
Krydslink på siden med dine søgeord det skaber overblik på siden og viser google vejen hvilken ord du satser på.
Kontaktsiden frem med CVR nummer det skaber troværdighed.
Titlen brug ikke telefon udnyt den til fleste mulig klik lav den meste muligt sigende omkring din hjemmeside jeg mener denne her titlen <title>Københavns Låsesmed - DØGNVAGT 6013 5050 - Låsesmed i København</title>
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
For, ikke mange måneder siden ,skulle jeg bruge en låsesmed. Jeg havde taget toget fra Nykøbing F. til Aalborg. Min kæreste ringer og fortæller hun har smækket sig ude. Jeg ville vitterligt give hvad som helst for en anden kunne åbne den dør, men det endte desværre med jeg kunne tage toget tilbage igen kl 23:55.
Jeg brugte rimelig mange penge på 118... Her er nogle af mine tanker omskrevet til noget konstruktivt: En iphone/android venlig siden er simpelthen et must. Desuden en meget klarbeskrivelse, af hvilket område du køre ud i, samt hvad det prisen er, plus betingelser for at komme ud.
Jeg syntes også din side er fin men der er flere informationer jeg mangler for det handler jo om sikkerhed for kunden:
CVR og firma oplysninger Er i godkendte af Ruko? Er i godkendte af Politiet? Er i medlem af Dansk Låsesmede Forening(DLF) Er i uddannede låsesmede?
Hvad dælen er en godkendt låsepistol som i skriver om på jeres webside og er låsepistolen ikke mere eller mindre fortid - det er jo mere eller mindre kun 5 stift og 6 stift nøgler der kan skydes op?
For mig handler det om at være tryg ved den låsesmed som kan skaffe sig adgang til mit hus og som jeg skal stole på ikke har ekstra kopier af mine nøgler når arbejdet er færdigt.
Jeg vil gøre meget ud af gøre jeres kunder trygge ved jer.
- En side som denne er ret tør http://koebenhavns-laasesmed.dk/gode-raad/ og jeg gider slet ikke at læse den igennem.. Evt. gøre den lidt mere spændende eller lav flere undersider hvor du uddyber i stedet for man får det hele fra starten..