Hvorfor er det hver eneste mp3 afspiller forsøger sig med Ipod-killer teorien, det ser man jo heller ikke i andre brancher... De fleste gange er der plads til flere end en enkelt på markedet, og det samme er jo naturligvis tilfældet med mp3 afspillere, der kommer ikke nogen killer mp3 afspiller som tager 100% af markedet eller tæt på, fordi det i høj grad er en smagssag når vi snakkler den slags ting. Glem alt om ipod og markedsfør jer med jeres flotte mp3 afspiller, i skal nok få en bid af kagen, uden at pille apple helt af pinden. |
mp3 afspiller design - hvad synes i?
Jeg ved der er rygter om at den udkommer i en forbedret version i det her år hvor der kommer 2 lydchips i den istedet for en som gør at den skulle få en suveræn lyd. Der hvor jeg selv tror den svaghed er, er at jeg ikke er sikker på hvor god selve menu konstruktionen er. Hvilket jo også er en stor del af ipoden? - eller det er ihvertfald min egen lille teori, at den er "lækker" at gå til, også når den er tændt. |
|
Den kommer i 1gb, 2gb og 4gb udgave, og så kan de derudover udbygges med micro SD kort. Priserne bør jeg få lige før eller lige efter påsken |
Det er umuligt at slå iPod, så enkelt er det. Jeg er 20 år og har selv en iPod og kunne aldrig finde på at købe en anden slags! Så skulle det lige være Microsoft''s Zune, men der er nogle store ulemper ved den. Det marked som Sony havde haft med sin "Walkman" i 20 år tog Apple på 3 måneder! Desuden ligner den mange andre MP3-afspillere (bl.a. dem af mærket Archos) Men håber da du får lidt held med det. |
Udover det, kan jeg ikke lide designet på "Ipod Killeren". Den har desuden samme svaghed som Ipoden, den har et internt batteri der ikke kan tages ud og udskiftes. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Øh kan du ikke forklare mig hvad ulempen er ved det? Jeg ser det mere som en fordel. Kunne aldrig finde på at købe en MP3-afspiller hvor man skulle skifte batteri. Desuden så fylder de også mindre når det er internt (medmindre det ikke er AA batterier der bliver brugt, og jeg tvivler på der findes nogle MP3-afspillere som brugere udskiftelige batterier som ikke er AA) |
Dato: 02-04-2007 15:14:16 Forfatter: Jeppe_T Øh kan du ikke forklare mig hvad ulempen er ved det? Jeg ser det mere som en fordel. Når jeg er i felten har jeg ofte musik og radio med. Hvis batteriet kun holder til 12 timer står jeg uden musik, og det er ikke muligt at genoplade det ude i en skov. Derfor er det nødvendigt at kunne skifte batterier. Desuden er alm. Ipods for store og upraktiske til at kunne ligge behageligt i brystlommen. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
Ja der vil vel atid være nogle der synes at det ene eller det andet er en fodel eller ulempe :-) Det bliver nok svært at nå til enighed om... Personligt synes jeg det er okay ikke at skulle skifte batteri... Endnu en ulempe (som andre måske nok synes er en fordel) er at med Ipod skal det hele køres igennem Itunes (så vidt jeg er informeret og grunden til jeg ikke har en ipod) :-) |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk