Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mp3 afspiller design - hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
mærket, pentagram, som jeg er igang med at få ind på det danske marked har lige offentlig gjort et enkelt billede af deres nyeste mp3 afspiller, jeg synes selv designet ser ret vellykket ud, men nu er jeg vel også en smule partisk.
Hvad synes i?
Tror i det kunne være en såkaldt "ipod killer"?

Jeg har desværre ikke set flere billeder af menuerne etc, da jeg også ved at disse er en stor del af selve afspilleren
priserne på den er vist forholdvis lave i forhold til fx Ipods.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:15
i samme øjeblik som jeg skrev dette indlæg fik jeg faktisk lige en email med specsne på den, de er ikke 100% sikre på dem endnu, men det bliver noget meget tæt op af:

FEATURES:

• 2.4" inch 260k color TFT color LCD screen with 320*240 pixel resolution

• MP3 support, WMA, and WAV formats supported

• DivX\XviD AVI videos supported (conversion software required)

• JPEG photo browsing

• Micro SD memory expansion supported; maximum 1GB

• 8 EQ modes (normal, rock, 3D, pop, classical, heavy bass, jazz, custom)

• Multi-tasking

• Seven broadcast modes (shuffle, shuffle repeat, folder, repeat folder, all songs, repeat all, Audition)

• FM radio with recording functionality and 20 preset channels

• Microphone recording

• Firmware Update

• Text file reading (.txt format)

• Support for song lyrics (.lrc format)

• High-speed USB 2.0

• File Browser function

• Supports file deletion in Browser mode

• Games

• Repetition function (with A-B)

• Automatic shutdown function (sleep mode and energy saving mode can be selected)

• USB Disk function (WINME/Win2000/XP/2003/Vista)

• Supports firmware upgrades

SPECIFICATIONS:

• Unit Dimensions: 80*47*9.8 size (mm)

• Battery Life: 12 hours

• Screen: 2.4" inch 260k color TFT color LCD screen with 320*240 pixel resolution

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:22
Hvad kommer sådan en fætter til at koste?
Den ser da bestemt interessant ud...

Peder

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:30

Den er da meget sød, men nogen "iPod-killer" tror jeg nu ikke den er.

iPod''en er i dag i høj grad stor grundet dens integration ind i systemerne via iTunes og den "medfølgende" iTunes store, ikke så meget pga dens design, som efterhånden har været kopieret og forsøgt forbedret af konkurrenter til evighed, uden den store success. iPod''en blev stor primært pga en perfekt lanceringstidspunkt hvor MP3-afspillere ikke var hver mands eje, besværlige at bruge og fordi Apple er næsten ubestridte eksperter i at lave en markedsføringskampagne, til den rigtig målgruppe. Lidt det samme de forsøger i øjeblikket med iPhone.

Et par spørgsmål:

Kan den synce dine noter, kontakter og aftale så du nemt kan have dem med dig?

Hvor stor lagerplads er der på den?

Hvilken software følger med til at "administrere" den via computeren (dvs er der noget iTunes agtigt til Hr. og Fru. Jensen)?

Menuen ligner for mit vedkommende mest af alt noget der er lånt fra de nyeste Nokia-telefoner som blev fremvist på en eller anden messe for nogen tid siden? Er det Touchscreen?

Er der ikke lavet størrer end 1GB MSD-kort (jeg mener da jeg har set 2GB kort)?

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:38
Den ser skam lækker ud, men nogen ipod-killer tror jeg ikk det bliver.. Der findes flere nye mp3-afspillere der kan konkurrere med den du har der, og jeg kan ikke se hvad der skulle gøre den der speciel ?

På den anden side er den rigtig flot og jeg ville da sikkert tage den i betragtning, hvis jeg skulle ud og købe ny mp3-afspiller.

Mvh Morten

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:52
hej

1) sync: det ved jeg ikke endnu, har ikke haft den i hånden endnu.
2) jeg vil tro de udkommer i en 1 og 2 gb udgave, måske også en 4 gb.
3) det er normal drag and drop af filer, hvilket jeg selv synes er nemmere end itunes eller lignende.
4) det er desværre ikke touchscreen.
5) jo der er vist udkommet 2GB kort også, og jeg vil tro de også understøttes, men det er sådan nogle ting jeg skal eksperimentere med så snart jeg får en i hænderne, hvis pentagram ikke ved noget om det.

jeg vil tro prisen vil være 4-600 kr for 1 gb udgaven, men det er kun et gæt som er lavet udfra hvad de andre mp3 afspillere koster fra pentagram.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:46
Minder den ikke ufatteligt meget om den telefon LG kom med der havde touchpad i de nederste knapper, også med rødt lys i ikonerne :)

Men ellers synes jeg den er ganske pæn.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:09
Dato: 20-03-2007 17:45:35
Forfatter: Martin Tygsen
Minder den ikke ufatteligt meget om den telefon LG kom med der havde touchpad i de nederste knapper, også med rødt lys i ikonerne :)

Men ellers synes jeg den er ganske pæn.

Jo ganke meget, faktisk :p .. hehe..

Men det er et fedt design, uden tvivl !!..
Nu du siger iPod-killer.. hmm, naaahh.. Efter min mening skal der viiiirkelig noget ekstremt til at slå iPod af pinden, hehe..
Men det er da en glimrende konkurrent, jo :)..

En iPod killer er i mine øjne det samme som en CoCa-Cola - Killer.. og det tror jeg bare ikke på :P hehe

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:10
Det er svært at sige noget uden pris..

Ipod er jo totalt MAM i design, så der skal et godt hak af prisen for at omvende mig.

Ipod har jo også en hel produktserie, så der er jo også til meget forskellige typer.

Lad mig sige det sådan, jeg synes der mangler lidt på deres shuffle.. den er ikke nørdet nok, da den er så lille og ikke har flere "features".. men som ren afspiller er den nok blandt top 3 af alle afspillere. Hvis jeg havde en god velfungerende handheld PC, en Qtek, eller en Iphone, eller lignende ville en sådan sammensætning være optimal. Jeg havde den helt gamle Ipod, og var ret glad ved den, men nu kan jeg ikke rigtigt vælge...

Nu hvor Iphone stormen raser vil jeg lige vente og se hvad der sker før jeg beslutter mit setup..

Har købt den her til bilen, det er en lækker sag, til en god pris..

http://thansen.dk/product.asp?c=722710239&n=1200266494&pn=1694119909http://thansen.dk/product.asp?c=722710239&n=1200266494&pn=1694119909

http://media.thg.dk/DAT/pic/m/42816.JPG

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:56
Må indrømme, at den ser rigtig lækker ud! Hvis man ikke havde en ipod til at ligge i skuffen, kunne den da sikkert være interessant

Problemet med iPod er jo det, at den er kommet ud med det rigtige design, på det rigtige tidspunkt og nu havde/har en enorm markedsandel pga. det, den var jo unik og revulotionerende og stort set uden konkurrenter før i tiden. Et andet problem er den store konvergens der er med ipod, apples produkter og mange andre medier.

Jeg tror ikke på, at der kommer en iPod killer, tror derimod at apple langsomt vil miste markedsandele til lækre afspillere som din.

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)