Martin har ikke været så glad for disse synes godt om hinandens sider tråde, og de er derfor blevet lukket. Jeg har lavet en lille miniservice som i kan finde på www.synes.dk . Det forklare mere eller mindre sig selv når i klikker ind på siden.
Skal jeg i øvrigt forstå det sådan, at hvis jeg og mange andre har klikket "synes godt om" på alle de pågældende sider, og der er en af disse, der ikke gengælder tjenesten, så vil den pågældende side blive slettet med tiden?
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Skal jeg i øvrigt forstå det sådan, at hvis jeg og mange andre har klikket "synes godt om" på alle de pågældende sider, og der er en af disse, der ikke gengælder tjenesten, så vil den pågældende side blive slettet med tiden?
Så stramt kan jeg ikke styre det, desværre. Siden bygger på tillid og stikprøver :-).
Problemet før var at det var fuldstændigt uoverskueligt, med en tråd på 700 indlæg. Her kan du klikke dig ind og nemt lave 50 synes godt om på ingen ting.
Problemet før var at det var fuldstændigt uoverskueligt, med en tråd på 700 indlæg. Her kan du klikke dig ind og nemt lave 50 synes godt om på ingen ting.
Det var måske også noget med en google +1 side :-)
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling