Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktet af kineser

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Light4u:
Jeg har handlet med Kina i ca. 14 år nu og er ikke blevet snydt mere end 2 gange vil jeg tro. Du skal naturligvis ikke købe noget, som du ikke har set prøver på først og du kan også alliere dig med folk i østen, hvis det er. Jeg har selv to mand, jeg bruger i Hong Kong som mellemled, så hvis du behøver hjælp siger du bare til. Du skal være velkommen til at få kontakten til dem. De tager ofte ind på fabrikker for os og forhandler ting på plads og tjekker stederne ud.

Hej Light4u. Jeg bor i Hong Kong og er pt. i kontakt med et par virksomheder i Kina, som jeg ønsker at købe varer fra. Jeg vil derfor høre om du måske kan give mig lidt rådgivning om hvad jeg skal passe på med eller måske har du allerede nogle kontakter i Hong Kong, som jeg kan blive introduceret til? Hvis du har tid og lyst, så smid en mail på sprutnikSLETDeTTehEryahoo.com

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dommeren,

Jeg har nogle gode kontakter i LED belysning og skaerme industrien i HongKong og Mainland china der sikkert kan sige go eller no-go til Mrled, du er velkommen til at sende mig en pm med dit tlf og vi kan tage en snak.  

Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)