Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgraderer til flere betalingskort - Dét værd?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Jeg bruger pt. DK, PayPal og bankoverførsel som betalingsmetoder på min webshop

Der er intet salg, - har ellers gået efter mange ting i Martins Epusher, men det som om det stadig ikke virker, men vi ved jo alle sammen også godt at når man sidder og kigger på sine egne ting hele tiden, - så ser man sig blind.

Jeg overvejer nu at opgraderer til flere betalingskort. - Kan dette betale sig? 

Nogle der har erfaringer?

Ser det mere troværdigt ud jo flere betalingskort der anvendes?

VH

Richard Østergaard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 21:32

Hej et andet godt råd ville være at fjrene fragten, det tror jeg du vinder mere ved !

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:36

Martin kistrup:

Hej et andet godt råd ville være at fjrene fragten, det tror jeg du vinder mere ved !

- Den har jeg også overvejet... Men avancen på produkter som mine er i forvejen meget lav.. specielt lige for tiden. Og når man som virksomhed skal give næsten det samme som privatpersoner for at sende pakker hos postDK - så er det svært :/

Jeg spiser i forvejen en del af fragtprisen selv..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 22:02

Ja det er ganske forståligt, kan du ikke lave flere fragt grupper i dit cms,  så du udregner fragten efter vægten ?    det er måske lidt overdrevet at  Nutripower Grip Pads til 30 kr skal koste 49 kr i forsendelse, da denne vare kan sendes som brev.

Mvh Martin

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:19

Da jeg gik fra kun at have dankort og Paypal (Paypal blev nærmest aldrig brugt), til at have visa, visa electron, master og maestro steg ordrerne betydeligt.

Jeg fik ca. 50 - 70 % flere ordre ind :)

Jeg kan varmt anbefale at søge ved euroline i stedet for pbs, de tager ca det samme i kortgebyrer, til gengæld er der ingen ansøgningsgebyrer eller årsgebyrer. KUN de sædvanlige %'er pr køb!

Fragten ved jeg ikke, så sig hellere at folk skal købe for over x,- for at få gratis fragt.
ved ikke om det virker, jeg er lige begyndt på det på min webshop, så har ikke mærket effekten endnu :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)