Jeg bruger pt. DK, PayPal og bankoverførsel som betalingsmetoder på min webshop.
Der er intet salg, - har ellers gået efter mange ting i Martins Epusher, men det som om det stadig ikke virker, men vi ved jo alle sammen også godt at når man sidder og kigger på sine egne ting hele tiden, - så ser man sig blind.
Jeg overvejer nu at opgraderer til flere betalingskort. - Kan dette betale sig?
Nogle der har erfaringer?
Ser det mere troværdigt ud jo flere betalingskort der anvendes?
VH
Richard Østergaard
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Hej et andet godt råd ville være at fjrene fragten, det tror jeg du vinder mere ved !
- Den har jeg også overvejet... Men avancen på produkter som mine er i forvejen meget lav.. specielt lige for tiden. Og når man som virksomhed skal give næsten det samme som privatpersoner for at sende pakker hos postDK - så er det svært :/
Jeg spiser i forvejen en del af fragtprisen selv..
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Ja det er ganske forståligt, kan du ikke lave flere fragt grupper i dit cms, så du udregner fragten efter vægten ? det er måske lidt overdrevet at Nutripower Grip Pads til 30 kr skal koste 49 kr i forsendelse, da denne vare kan sendes som brev.
Da jeg gik fra kun at have dankort og Paypal (Paypal blev nærmest aldrig brugt), til at have visa, visa electron, master og maestro steg ordrerne betydeligt.
Jeg fik ca. 50 - 70 % flere ordre ind :)
Jeg kan varmt anbefale at søge ved euroline i stedet for pbs, de tager ca det samme i kortgebyrer, til gengæld er der ingen ansøgningsgebyrer eller årsgebyrer. KUN de sædvanlige %'er pr køb!
Fragten ved jeg ikke, så sig hellere at folk skal købe for over x,- for at få gratis fragt. ved ikke om det virker, jeg er lige begyndt på det på min webshop, så har ikke mærket effekten endnu :)