Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til webeventyr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Er du en ung web-programmør med en iværksætter i maven? I så fald bør du læse videre nu :).

Jeg har igennem de sidste to år udviklet flere web-koncepter som jeg ønsker at realisere. Ikke kun for at tjene mønter i spandevis, men også for at udvikle mig selv og mine kompetencer.

De sidste fem år har jeg beskæftiget mig med websider til mindre virksomheder som små fritidsprojekter og har af den vej lært det mest gængse inden for xhtml og css. Desværre slet ikke nok til at kunne få mine idéer ud i livet. Jeg har tilgengæld altid haft en passion for Photoshop og er efterhånden ret habil inden for webdesign og usability. På trods af, at det krative altid har været min stærkeste side ønsker jeg at blive bedre til programming hvorfor jeg vil varetage de programmeringsopgaver jeg kan, og forhåbentligt vil det blive mere og mere efterhånden som jeg udvikler mig.

Jeg søger som sagt en web-programmør som ikke nødvendigvis behøver være verdensmester, men som har nogenlunde samme indgangsvinkel som jeg selv: At blive bedre og at skabe noget fedt!
Idéen er at vi indgår et partnerskab og opretter et firma som skal fungere som udgangspunkt for fremtidige projekter. Jeg regner med at det bliver 50/50. Herefter præsenterer jeg dig for mine idéer og vi påbegynder én af dem, eller finder på noget helt nyt.

Det er et plus hvis du bor i Københavnsområdet, men er absolut ikke et krav.

Jeg håber at nogen har lyst til at tage på eventyr og håber ikke at I har fået det indtryk at jeg søger en som kan lave det hele medens jeg hygger mig sommeren over. Tværtimod vil jeg rigtigt gerne blive en større og større del af det programmeringsmæssige, men indtil kompetencerne er der, holder jeg mig til alt grafisk samt tekster, strategier og så videre.
Dit job bliver primært programmering, men større strategiske beslutninger bliver selvfølgelig taget sammen.

Kort om mig: Næsten færdiguddannet it-supporter. Har altid interesseret mig for it og de mere kreative sider af den elektroniske verden. Er efterhånden blevet rigtigt godt træt af ikke at kunne grave dybere i systemerne hvilket helt klart er en motivator for videre udvikling af specielt mine programmeringsevner - og så selvfølgelig lysten til at skabe og tjene.

Jeg kan kontaktes på e-mail: Johann@Paranut.dk eller her i tråden.

Mvh

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)