Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad får ekspertbloggere ud af at være ekspertbloggere?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Man får en masse henvendelser, som giver mulighed for at netværke med mennesker, som man måske normalt ik ville komme i kontakt med...

Ellers er jeg meget enig i det, som Hans skriver ;D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:43

Enig det giver godt brand at være ekspert blogger dit navnet huskes, give den 100000 % gas 100 gange mere end ellers ville have gjort og blive mellem verdens største , det er bedre end en Danmarks største succeser for du gik over grænsen og tænkte , dette er kan gøres endnu bedre Dog vis stopper helt kommer man delvis i glemmebogen, derved husk kom jævnligt med nyheder ud så brandes navnet og dit firma huskes

husk det er dog også godt at sprede sit brand i medierne , hvad passer til jeres forretning område hvor er jeres læser i erhvervs bladet mv. vis i stopper brand kampagne helt glemmes man mere og mere , så huske vigtigheden i at forsættet og motivation i at aldrig give op , når du er nummer 1 vil alle have kagen nu er det mange stopper jeg er på toppen , men toppen kan ligge endnu højere oppe og alle alle de andre vil tage en bid af kagen , dog er internet i frem mach i vild fart derved er plads til flere men hvorfor ikke tage endnu mere af kagen og blive vild stor og brande sit navn endnu vildere

jeg satset sort med mit strip firmaer og satset jeg aldrig giver op selv om ligger nummer 1 , nye der sker sige jeg ikke men det er stort, så bare vent og sådan skal i alle tænke , vi iværksættere og skal være bedste og når bedste i Danmark , kan du altid blive endnu større tænk stort og brand dig 100 gange mere vildt end du vil have gjort , sådan skal man tænke

ved janteloven sætter sit præg på nogle når nummer 1 , men tænk ud over de grænser og sindssyg vild i brand kampagne af dit navn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:52

Hej Aminoer Big Smile

Tak for hjælpen i sidste uge!

Jeg har fanget de vigtigste pointer fra svarene i tråden, hvorefter jeg har mailet følgende til mine ekspertbloggere:

Roser til ekspertbloggerrollen
Der var ingen negative svar til ekspertbloggerrollen på amino.dk. Udledt af alle svarene må man konkludere at det er en ære, at være ekspertblogger! Jeg har samlet alle svarene herunder i punktform:

- Du bliver personligt brandet
- Din virksomhed bliver markedsført og får stor eksponering
- Der kommer flere kunder i butikken
- Man kan realisere sig selv (Maslows behovspyramide)
- Titlen "Ekspertblogger" ser godt ud på dit CV
- Du får anerkendelse
- Du får personlig udvikling (Egen formidling er den bedste læring)
- Du får en platform, hvor du kan videndele og/eller formidle dine budskaber
- Dit netværk bliver udvidet
- Du bliver udfordret

- og din bundlinje synes godt om det!

Udklippede sætninger fra ekspertbloggernes svar på amino.dk

"Troen på at man får mere tilbage end man giver"

"Jeg har brugt over en time om dagen på debatforummet. For den investering har jeg fået et godt og anerkendt navn inden for mit fagområde. Det arbejde, jeg har lagt på Amino er helt klart - økonomisk set - kommet igen i ordrer. Uden nogen form for tvivl. (Det er ikke et direkte citat i starten af sætningen)
Så ud over fornøjelsen ved at kunne hjælpe andre samtidig med at man styrker sit personlige brand, har jeg altså fået kroner direkte ind på bundlinjen."

"Der er nævnt mange gode grunde, men en vigtig grund for mig er også, at jeg blogger, fordi jeg ikke kan lade være. Hvis jeg har et budskab, som jeg synes, at bare en lille del af verden kan få noget ud af at læse, så skriver jeg det. Derudover bliver man som regel også selv lidt klogere på sine egne tanker, når man skal få formuleret noget kort og præcist."

"Man får en masse henvendelser, som giver mulighed for at netværke med mennesker, som man måske normalt ikke ville komme i kontakt med."

Og sluttelig kommentaren fra et af mine forbilleder; Martin Thorborg:

Jeg har blogget på Erhvervsbladet og Computerworld i 3 år og det har været med til at bygge mit brand og sælge en masse af mine bøger. Jeg har aldrig direkte fået en kr. for det, men jeg er overbevist om at min timeløn har været rigtig god.
Nu føler jeg så at jeg ikke rigtigt kan få mere ud af de medier og derfor gør jeg det ikke mere. Men de 3 år gav rigtig godt.

De bedste hilsner

Martin

Dette var en del af mailen. Hele bloggerteamet er stadig intakt og jeg har allerede en mindre liste med interesserede. Jeg har reflekteret en del over jeres svar og de vil ikke blive glemt igen.

Jeg glæder mig til fortsat at følge jer på bloggen!

- CelgaardBig Smile

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)