Man får en masse henvendelser, som giver mulighed for at netværke med mennesker, som man måske normalt ik ville komme i kontakt med... Ellers er jeg meget enig i det, som Hans skriver ;D |
Enig det giver godt brand at være ekspert blogger dit navnet huskes, give den 100000 % gas 100 gange mere end ellers ville have gjort og blive mellem verdens største , det er bedre end en Danmarks største succeser for du gik over grænsen og tænkte , dette er kan gøres endnu bedre Dog vis stopper helt kommer man delvis i glemmebogen, derved husk kom jævnligt med nyheder ud så brandes navnet og dit firma huskes
husk det er dog også godt at sprede sit brand i medierne , hvad passer til jeres forretning område hvor er jeres læser i erhvervs bladet mv. vis i stopper brand kampagne helt glemmes man mere og mere , så huske vigtigheden i at forsættet og motivation i at aldrig give op , når du er nummer 1 vil alle have kagen nu er det mange stopper jeg er på toppen , men toppen kan ligge endnu højere oppe og alle alle de andre vil tage en bid af kagen , dog er internet i frem mach i vild fart derved er plads til flere men hvorfor ikke tage endnu mere af kagen og blive vild stor og brande sit navn endnu vildere
jeg satset sort med mit strip firmaer og satset jeg aldrig giver op selv om ligger nummer 1 , nye der sker sige jeg ikke men det er stort, så bare vent og sådan skal i alle tænke , vi iværksættere og skal være bedste og når bedste i Danmark , kan du altid blive endnu større tænk stort og brand dig 100 gange mere vildt end du vil have gjort , sådan skal man tænke
ved janteloven sætter sit præg på nogle når nummer 1 , men tænk ud over de grænser og sindssyg vild i brand kampagne af dit navn