hej helt ærligt kan i ikke se at man som klovn kan ikke tjene 6000 kr /timen+ kørsel + balloner? Det koster jo for 30 min fra 3000 kr + kørsel+ balloner! Så nej kørsel er ikke inkluderet! Undskyld mig men der er noget galt med samfund hvis man gider betale 7000 kr for en klovn for en time inklusive 50 balloner og kørsel! Desværre så har jeg ikke lyst til at betale 7000 kr for min datters 3 års fødselsdag kun for en klovn. Men hvis nogle vil være en klovn for et mindre beløb så tager jeg gerne imod forslag. Og det er ikke underligt at hospitals klovne skal samle så mange penge hele tiden! Det er jo groteske priser, som skal gøres noget ved! I mit virksomhed lokaldistribution har vi mange forskellige mennesker. Måske en af dem vil være klovn til kun 500-700kr/timen+ kørsel + balloner+ andet afgift?jeg ved at man kan blive oplært til en klovn fra cirkus arli.... Åbenbart så er det penge i at være en klovn, og der er ikke så mange på sjælland...og jeg er en ægte iværksætter, så jeg sætetr det i gang asap...... indtil da skal min datter "nøjes"med at lege med andre børn..... Lina
|
Lina jeg tror du ville være den af os alle på amino der bedst ville kunne udfylde rollen som KLOVN