Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en klovn? Er der penge i at være en klovn?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

helt ærligt kan i ikke se at man som klovn kan ikke tjene 6000 kr /timen+ kørsel + balloner?

Det koster jo for 30 min fra 3000 kr + kørsel+ balloner! Så nej kørsel er ikke inkluderet!

Undskyld mig men der er noget galt med samfund hvis man gider betale 7000 kr for en klovn for en time inklusive 50 balloner og kørsel! Desværre så har jeg ikke lyst til at betale 7000 kr for min datters 3 års fødselsdag kun for en klovn.

Men hvis nogle vil være en klovn for et mindre beløb så tager jeg gerne imod forslag.

Og det er ikke underligt at hospitals klovne skal samle så mange penge hele tiden! Det er jo groteske priser, som skal gøres noget ved!

I mit virksomhed lokaldistribution har vi mange forskellige mennesker. Måske en af dem vil være klovn til kun 500-700kr/timen+ kørsel + balloner+ andet afgift?jeg ved at man kan blive oplært til en klovn fra cirkus arli....

Åbenbart så er det penge i at være en klovn, og der er ikke så mange på sjælland...og jeg er en ægte iværksætter, så jeg sætetr det i gang asap......

indtil da skal min datter "nøjes"med at lege med andre børn.....

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:10 | Låst

Lina jeg tror du ville være den af os alle på amino der bedst ville kunne udfylde rollen som KLOVN

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:14 | Låst

hej

mange tak  haha, det ved jeg godt og jeg nyder det;)

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis ikke man har lyst til at betale, kan man heller ikke få! Så forkælet er vi desværre ikke alle.

Når jeg optræder som DJ med mit mobildiskotek  tager jeg som udgangspunkt 5000,- for 3 timer, og mange siger det er for dyrt eller "du får jo fri drikkevarer".

Men prøv lige at se:

-Et godt diskoteksanlæg koster cel 250.000,-
-Jeg har en varebil der i drift koster 5000,- om måneden
-Jeg bruger vel et par tusinde om måneden på musik
-Jeg bruger penge på markedsføring, revisor m.v.
-Til hvert show skal ordnes og renses tøj

Kl. 11.00 Jeg starter typisk med en indledende dialog 1-2 timers administrativt. På dagen starter jeg om formiddagen med at gøre udstyr klar, pakke musik m.v. 

Kl. 14.00 Jeg kører ud og stiller anlæg op og gør klar hos kunden.

Kl. 18.00 Jeg er hjemme og sove et par timer.

Kl. 22.00 Jeg går på og spiller til 01.00

Kl. 01.00 Jeg pakker sammen 

Kl. 02.00 Jeg kører hjem.

Kl. 04.00 Anlæg er pakket ud og jeg er hjemme i senge.

De "3 timers" musik, bliver altså til en 17 timers arbejdsdag. En arbejdsdag som iøvrigt ligger fredag eller lørdag aften, og hvor dagen derpå går med at sove.  

Så snakker vi altså lige pludselig en helt anden timepris....

Hvad ville du selv tage for at lave par terapi lørdag aften, hvor du kunne have grillet i haven med vennerne?

Og hvorfor koster parterapi 550,- når man bare skal sidde og nikke og sige ja?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:24 | Låst

hej

jeg er ikke psykolog men terapeut, forskel på psykolog og terapeut er at psykolog nikker, da den må ike forholde sig til ting, må ikke komme med kommentarer, terapeuter skal involvere sig i kunder, og komme med løsninger....

altså diskotek og en klovn er lige noget andet. Nu har jeg heldigvis weddingdeluxe derfor ved jeg at når mine kunder lejer en dj fra os, så skal de komme med udstyr,det skla indstalleres osv osv, i sig selv tager det tid, plus en dj arbejder som regel sen om aften dvs fra kl 21, derfor 5000 kr, er en normal pris....

klovn arbejder i dagtimerne, klovn har ingen udstyr med undtaget evt balloner, det er kun 1 mand!

L

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 21:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Denne her Klovn tog på et tidspunkt 15.000 for en halv time.

Det er helt forståeligt, at du prisberegner i den kontekst du gør, men prøv at se på det på denne her måde.

Hvis du skal være klovn, og vil leve af det. Så skal der omsættes for f.eks. 40.000, i det tilfælde at fruen har et fint job der kan dække resten af familieøkonomien, eller man bor i ungkarle-hummer.

Der er fire lørdag, og fire søndag. Det er 8 chancer for at få jobs. To på en dag kan måske lade sig gøre, men det er af transportmæssige årsager sikkert umuligt.

40.000 delt med 8 = kr. 5.000

Hvis han tager 3.500 for at være klovn, så er det fordi han arbejder i sin fritid (hverdagene). Og på den måde skal man have respekt for det imho.

En stand up komiker på minimumsniveau tager også 3.500, og de løber kun den halve risiko for at blive trukket i øret og losset i løgene Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:39 | Låst

hej

nåå nej for jeg hodler børne fødselsdag på en tirsdag:)

men hvorfor er der ingen fritids klovne der tager mindre.....???

Lina

Tilmeldt 7. May 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:40 | Låst

Det handler jo om udbud og efterspørgsel. 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:45 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Bigum:
En stand up komiker på minimumsniveau tager også 3.500, og de løber kun den halve risiko for at blive trukket i øret og losset i løgene Smile

Dagens kommentar! Big Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:47 | Låst

enig

men det løser ikke mit problem med klovneri... jeg skal stadig bruge en klovn til på tirsdag

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)