Jeg har brug for hjælp, eller rettere sagt: Jeg har brug for at indhente en række tilbud fra jer. Jeg har kun brug for en overslagspris, da mine egne specifikationer ikke rækker til en præciseret pris. Jeg søger derfor bare en ca pris, som jeg kan bruge til at udvikle videre på. Hjemmeside specifikationerne lyder:
En hjemmeside som Amino, altså en portal/forum (kald det hvad i vil)
Egen profil, log-in, med mulighed for: kort beskrivelse, gæstebog og private beskeder
"jobbørs" - hvor man kan ligge ens ansøgning ind, samtidig med at firmaer også kan søge
Kalender
mulighed for speciel medlemsskaber, som Amino har Amino Plus
Samt betalingsmuligheder
lukkede forums,
Altså en meget krævende hjemmeside, der minder om Amino (Dog med en HELT andet tema, målgruppe og alt andet)
håber i forstår hvad jeg mener, da jeg ikke selv er sat ind i alt det der med at lave hjemmeside og sådan, og når jeg har arbejdet videre med ideen, samt i har givet en række overslagsriser, vil jeg udbyde opgaven til den jeg finder passende og som forstår mig. Hvis der er sådan en.
Du bliver nok nødt til at være lidt mere konkret - forventer du at få udviklet ovenstående helt fra bunden, med lige så mange features som Amino? Så taler vi nok på den anden side af 500.000
Selvom det helt sikkert er en god idé du har dig, skal du nok regne med at det bliver dyrt hvis du ikke selv kan lave det ;)
Først og fremmest: 500.000??? Overdrivelse fremmer åbenbart forståelsen, eftersom jeg har været i kontakt med flere professionelle webudvikler der vil gøre det ca. 10 billigere.
Derefter var det nu mere for at hører om der var nogen der kunne være interesseret i at lave den, så en anden ung iværksætter kunne få muligheden for at få opgaven istedet for de "store" spillere.
Det kommer igen helt an på hvad du mere konkret ønsker - du skriver jo selv noget i stil med Amino - og jeg tror ikke du får en "professionel" udvikler op af stolen, ved at tilbyde ham 50.000 for at lave noget i stil med Amino.
Jeg arbejder selv som "software engineer" i Zürich, og det er ikke mit indtryk at du kommer i nærheden af en simpel side hos os, for under 40k DKK - men hvis du finder en enkelt freelancer kan du sikkert presse ham meget mere i pris. Dertil skal du jo så regne med at du ikke har ham mere end max 8 timer om dagen - og hvis han er på ferie på Kreta og siden går ned, så er der ikke andre til at hoppe ind og dække for ham ;-)
Mit råd er, lav en slags kravspecifikation som du kan bruge til dels at spore dig selv ind på hvad du ønsker og som en slags "udbudsmateriale". Så snart du har fundet den rette til at løse opgaven, kan du smide den ud og skifte til en agil metode, f.eks. scrum - det er den måde du får den bedste webside (men sikkert ikke den billigste).
Hvis jeg havde tiden, var jeg ellers go på at gå i gang, og fuldfører det for omkring 10-20k efter mere nøjagtige detaljer.
Jeg er sikker på du kan finde en billigere pris and 40k.
Jeg vil anbefale dig http://www.freelancer.com/, hvor du vil finde noget meget meget dygtige indier som er villige til at gøre det for 1/10 af prisen de danske vil.
Hvis jeg havde tiden, var jeg ellers go på at gå i gang, og fuldfører det for omkring 10-20k efter mere nøjagtige detaljer.
Jeg er sikker på du kan finde en billigere pris and 40k.
Jeg vil anbefale dig http://www.freelancer.com/, hvor du vil finde noget meget meget dygtige indier som er villige til at gøre det for 1/10 af prisen de danske vil.
Held og lykke!
Nu er tråden jo MEGET gammel, men umiddelbart vil jeg også tro at DU tager pis på ham, eller mig - som læser.
Ville du lave Amino "om igen" + diverse for 10-20 k? Come on.
Beklager at det er en gammel tråd, det må jeg indrømme jeg ikke lige holdte øje med :p
Nu synes jeg personligt som webdesigner overhovedet ikke at amino er det store mesterværk, og ja jeg ved jeg ville kunne få lavet en lignende amino side for 20k 100% og det vil jeg sige igen i morgen.
Misforstå mig nu ikke, jeg synes amino er en glimerende side, men rent teknisk og design mæssigt, kunne det godt få en opfriskning.
Nu synes jeg personligt som webdesigner overhovedet ikke at amino er det store mesterværk, og ja jeg ved jeg ville kunne få lavet en lignende amino side for 20k 100% og det vil jeg sige igen i morgen.
Misforstå mig nu ikke, jeg synes amino er en glimerende side, men rent teknisk og design mæssigt, kunne det godt få en opfriskning.
Webdesigner - fair nok at du ikke bryder dig om designet. Men kan du programmere? I så fald ville du også sætte dig realistiske mål som eksempelvis: Amino koster mere end 20.000 kroner at lave.
Du misser vist hvor mange aspekter, og mange små detaljer der findes på siden. Jeg tror end ikke på du kan få en hjemmeside i udlandet, med ordentlig kode til den pris. Jeg mener endda at Thorborg har nogle fra udlandet til at sidde og arbejde freelance på siden (måske husker jeg forkert).
Amino for 20.000 kroner - haha - så er det dig jeg går til når jeg skal have lavet mit kommende forum?