Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ivrig iværksætter!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har længe gået med drømmen om at starte mit eget. Jeg har en masse idéer, og synes egentligt det hele lyder meget nemt.

Jeg har absolut ingen erfaring fra egen virksomhed, så tænker at jeg vil høre nogen af jer herinde til råds!

Kender i nogle kurser man kan tage i iværksætteri, hvor man kan lære om moms, skat, afgifter, hvor man kan finde steder at købe ind (producenter), gode fif, eller metoder til alt andet? Jeg lytter til mindste detalje, da jeg er meget ivrig efter at lære :-)

Mikkel Rasmussen

Århus.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 20:16

Ingenting kommer af sig selv så det er bare at komme igang!
Start med at melde dig til SKATs info arrangementer vedr. skat, moms m.m. 
vælg det område du bor i og vælg! 

Dernæst kontakter du dig lokale Erhverscenter for at få rådgivning og hjælp til de ting du står med.

Sæt igang og god fornøjelse Smile

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 20:58

Hej Mikkel

SKAT har nogle rigtig gode (og gratis) informationsmøder. Du finder dem på http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=230668&vId=0

Meld dig til nyhedsbrevene fra Væksthuset (www.startvaekst.dk), din kommune, Ivækst (www.ivaekst.dk), Start-Base (www.start-base.dk) og så er der selvfølgelig også den dejlige søndagsmail her fra Amino, som indeholder masser af gode (både gratis og nogle som koster et beløb) kurser, foredrag osv.

Du er også velkommen til at hente min egen iværksætter-guide. Du finder den på www.1264.dk på fanebladet Iværksætter. Den er helt gratis. Udover nogle gode råd, så er der også masser af links i den.

Der er masser af gratis og billige tilbud til iværksættere derude ... det er bare at kaste sig ud i det og få tilmeldt sig nogle nyhedsbreve. Vær dog opmærksom på at alle tilbud om kurser, foredrag osv. skal du være hurtigt ude ... ellers bliver de hurtigt overtegnet.

God fornøjelse :o)

Susan :o)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)