Hej aminoer Jeg har lige givet http://hoeks.dk/ en tiltrængt opdatering. Jeg er klar over, at teksterne endnu ikke er skarpe, men ellers er sitet ved at være, som jeg har tænkt det skulle være. Al feedback - hvad enten det knytter sig til design eller usability eller noget helt tredje modtages med kyshånd. |
Kort feedback:
+ Fede billeder og kombinationer her af
+ Fine, korte tekster
+ OK brugervenlighed. Menuen i toppen er synlig og nem at bruge
- Mit overordnede indtryk af designet (som nok især er layout) er lidt rodet
o Overvej om man kan undgå nogle af stregerne og lave en mere naturlig opdeling
o Overvej om man kan lave et mere fast layout, så det hele ikke står på nye måder på hver side
o Jeg kan rigtig godt li' den enkle tilgang til designet, men så skal det også bare være spot-on. Som du selv skriver på en underside, "Less is more" og "Details matter". Jeg føler lidt at jeg taber tråden her og der..
o Nogle sider virker meget grå. Jeg synes at det fungerer rigtig godt der hvor du tager den røde farve ind. Du skal ikke overgøre det, men måske lidt mere...
o Billederne og den enkelte stil, synes jeg passer rigtig godt på det indtryk jeg har dig. Hold endelig fast i det.
- Jeg savner nogle flere og bedre cases. Lad mig se hvad i kan :-)
Håber det kan bruges. Vi er, hvis alt går vel og vi ikke får flere kæmpeprojekter ind af døren de næste par dage, klar med nyt site til vores kreative mediebureau Signifly, hvilket også bliver rigtig spændende at få nogle andres øjne på. Håber det går fantastisk derover!