Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på hoeks.dk, tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har lige givet http://hoeks.dk/ en tiltrængt opdatering. Jeg er klar over, at teksterne endnu ikke er skarpe, men ellers er sitet ved at være, som jeg har tænkt det skulle være.

Al feedback - hvad enten det knytter sig til design eller usability eller noget helt tredje modtages med kyshånd.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:34

Kort feedback:

+ Fede billeder og kombinationer her af

+ Fine, korte tekster

+ OK brugervenlighed. Menuen i toppen er synlig og nem at bruge

- Mit overordnede indtryk af designet (som nok især er layout) er lidt rodet

o Overvej om man kan undgå nogle af stregerne og lave en mere naturlig opdeling

o Overvej om man kan lave et mere fast layout, så det hele ikke står på nye måder på hver side

o Jeg kan rigtig godt li' den enkle tilgang til designet, men så skal det også bare være spot-on. Som du selv skriver på en underside, "Less is more" og "Details matter". Jeg føler lidt at jeg taber tråden her og der..

o Nogle sider virker meget grå. Jeg synes at det fungerer rigtig godt der hvor du tager den røde farve ind. Du skal ikke overgøre det, men måske lidt mere...

o Billederne og den enkelte stil, synes jeg passer rigtig godt på det indtryk jeg har dig. Hold endelig fast i det. 

- Jeg savner nogle flere og bedre cases. Lad mig se hvad i kan :-)

Håber det kan bruges. Vi er, hvis alt går vel og vi ikke får flere kæmpeprojekter ind af døren de næste par dage, klar med nyt site til vores kreative mediebureau Signifly, hvilket også bliver rigtig spændende at få nogle andres øjne på. Håber det går fantastisk derover!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:11

jeg kan regne ud siden er lavet lidt i etaper der står på siden i bruger både joomla og marento , dog står søgemaskine ordoptimering siden i både i laver optimering på wordpress og joomla men der står intet om marento , det forvirre lidt budskadet synes jeg , laver i også wordpress webshop eller også andre typer skal det frem klart hvad jeres arbejdsområde er.

Virker dog som gennemtænkt siden hvor i fremstår yderst professionelt til selv de sværeste opgaver. Finpudsning lave interne krydslinker imellem sider der viser vejen for google vis lidt frem på siden , hvad i kan bloggen vildt på siden lav sjov og spændende grafik lav en god bestillings formular når man bestiller en hjemmeside hos jer , der tager højde for alle spørgsmål nærmeste dette kunne forbedre siden synes , jeg kigger altid hvad kan de på egen side og derved viser hvad de kan lave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 09:09

Hej Rasmus,

Jeg synes det ser pænt og overskueligt ud. Nemt at forstå hvad du tilbyder.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)