Hejsa Skal op og forsvare min hovedopgave på multimediedesigneuddanelsen på torsdag. Jeg har lavet en lille virksomhedsvideo for et firma, hvor videoen skal vise virksomhendes identitet (altså hvem de er, hvordan de arbejder, hvad de laver osv.) samt deres produkt. Jeg vil være rigtig glad for, hvis I lige hurtigt vil se videoen, og komme med konstruktivt kritik. Hvad kunne være bedre, og hvad er godt. Jeg har ikke ret meget erfaring i Adobe Premiere Pro, hvor jeg har redigeret filmen, men har prøvet så godt jeg kan. I kan komme ind på alt lige fra min klipperytme, billedbeskæring, kamerabevægelser, zoom osv. Ligeledes om der er nok fokus på produktet, eller om der skal være mere fokus på de enkelte medarbejdere, og hvem firmaet er. I kan bare skrive det kort og præcist. Det behøver ikke være langt. Ville være utrolig taknemmelig, hvis I vil gøre mig den tjeneste. Helst i dag eller i morgen. For lige at gøre klart, hvad firmaet beskæftigere sig med, så er det product information management. Et program som kan spare virksomheder tid og resurser ved at organisere alt deres information. I må meget gerne skrive, set i forhold til jeres virksomhed, om hvordan videoen er, og skrive om I har virksomhed. Folk uden virksomhed må også meget gerne give deres mening til kende :) Link til videoen:: |
Jeg synes, at du bruger lidt for mange halv-totale billeder og for få tætte billeder. En afveksling imellem total, nær og halv-total giver en bedre rytme.
Når du laver interview er det også en god ide at vende så lyset rammer inrterviewpersonen forfra. Så du skulle have haft ryg mod vinduet her.