|
Overvejer kraftigt - stærkt manipuleret af 7 milliarder tv reklamer - at koble på mit på et 3 abonnement med MSN installeret.... men hvordan er det med 3 nu om dage? dækning i hele DK? og hvilke erfaringer har Amino brugere med MSN og 3 -- eller MSN på mobilen generelt? Lasse |
Erfaringer med MSN på mobilen / på 3?
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Med 3 har jeg slet ikke erfaring, jeg kører mit over gprs og det funker fint. Hilsen |
Samtidigt? på mobilen? Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Du har et brugerinterface men kan se alle dine kontakter for icq msn etc. Det kører rigtigt fint på gprs, men som sagt det koster 19 USD/år. Jeg havde først agilemessenger og det fungerede 10-4 og en skumbanan, så ville jeg "spare" de 19 dollars og skiftede over til kun MSN som fulgte med min nye smartphone men jeg skiftede hurtigt til agile igen. Hilsen |
|
Det er mega smart MSN på mobilen, men der er bare det at 3 ikke er nogen heldig forretning! har været i det og har langt fra været tilfreds! der var stortset aldrig dækning, og hvis mobilen gik i stykker fik je gikke nogen ny mobil med mindre jeg tegnede et nyt abon. hvilket jeg ikke havde lyst til. Men hvis man kan leve med det, så er det helt fint, har os en veninde der har det, som hun er meget glad for, men det er jo ikke på så højtplan, meget simpel. Michael |
|
Personligt har jeg ikke nogen erfaringer med 3.. Men som Basse skriver, kender jeg personer der har fået virkelig dårlig service derfra. En god ven af mine havde problemer med en telefon der var gået i stykker. Den blev sendt ind 2-3 gange , hver gang ca. en måned.. Det endte med at han stod med en regning fra 3 på godt 600kr, da de mente det var hans egen skyld, og derfor skulle betale for de der gange den var indsendt... Syntes konceptet er super fedt hos 3.. Men deres service halter desværre, hvilket er en af de grunde til at jeg personligt ikke har valgt 3.. Plus, i følge en ret pålidelig kilde i Fona Vejle, er det godt 80% af alle 3 telefoner der bliver sendt ind.. Hvilket må siges at være en del?. |
![]() 3 havde børnesydomme som de fleste opstartsvirksomheder nu har, men det er i dag historie så vidt jeg ved.. ![]() Personlig har det kørt fint for mig og dem jeg kender... Mht. til dækning så er jeg meget sikker på at de har den bedste dækning på 3G eftersom de er "first mover" (såvidt jeg har læst ret så er deres net udbygget til 99%, men jeg kan ha fejl der, med procenten) og har nået at udbygge deres net meget mere end deres konkurrenter som Telia, sonofon , tdc osv som "næsten"lige har begyndt at udbygge deres 3G net. 3 er allerede igang med at investere/udbygge næste genrations 3G net i skandinavien, mens deres danske modspillere stadig bygger første generations 3G... |
Op i røveren med deres service - det er kombinationen 3 og MSN jeg vil vide noget om - og deres haltende service handler vel mest om, at de er uheldige at have en eller flere telefoner som generelt har fejl - sådan en model har alle mobilproducenterne jo! Og nu vi er ved "pålidelige kilder", så kan jeg oplyse at mobil modeller med fejl, skyldes at de bare skal på markedet hurtigere end hurtigt, det kan betyder millioner i tabt omsætning - derfor ser de nogen gange højt og flot på at programmører og ingeniører ikke har fået testet alle aspekter og bugs til bunds. Lasse |
Jamen du må da undskylde vi kommer med vores holdninger til det. |
|
Det fungerer glimrende, og jeg har aldrig problemer med 3. Du skal bare huske at få en gratis software-opdatering ca. hver 4. måned. Ofte er den manglende opdatering af telefonernes software årsagen til de fejl, som kunderne klager over. Og når man tænker på alle de funktioner de efterhånden indeholder, så er det vel ikke mærkeligt - at de kræver opdatering og vedligeholdelse... det er jo på det nærmeste en lille PC man render rundt med. Efterhånden har jeg været kunde hos 3 i fire år... haft virkelig mange forskellige telefoner - og endnu aldrig oplevet dårlig service. God fornøjelse René |
Bliv gratis medlem

men det er i dag historie så vidt jeg ved..