Kære MedAminoer ![]() Er der nogen af Jer, der har erfaring med DI for iværksættere http://www.di.dk/DI/Entrepreneur/? Dansk Industri tilbyder nye virksomheder gratis adgang til et lukket netværk i det første år, hvis man er en "vækst iværksætter med globalt udsyn" (ved ikke om det også gælder virksomheder fra Grønland). Nu har jeg personligt lidt svært ved at se fordelen af at et iværksætternetværk er "lukket". Jeg forestiller mig at tilgængeligheden af Amino er med til at tiltrække de mange hoveder der skal til for tilsammen at give den rette stemning og ånd, men hvis der nu er nogen der har haft glæde af DI''s tilbud, så vil jeg da meget gerne høre om det og måske overveje om det alligevel er noget!? Mvh Anne M. |
Erfaring med DI for iværksættere?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
www.taratsit.gl/
Det du nok kan gøre brug af i et lukket netværk som det du omtaler der (har ingen erfaring med det, så ska ikk kunne sige det!), er nok de medlemmer der ellers er deri.. Det kunne godt gå hen at være nogle ret store spillere.. og derfor nogle lidt mere lukrative forbindelser.. Jeg ved det ikke.. Men blot et skud fra hoften herfra. :) |
Hej Brian Du kan have ret i, at Dansk Industri rummer nogle temmelig tunge drenge - så hvis man er interesseret i at samarbejde med dem er det sikkert smart at være medlem. ...det kunne selvfølgelig også tænkes at de har nogle andre spændende vinkler på produktionsspørgsmål, som kan hjælpe en lille fisk som mig. Den tænker jeg lige lidt over! Bedste hilsner fra Anne |
www.taratsit.gl/
Er selv lige blevet medlem af JCI. Der får man massere af tilbud til forskellige seminare, kongresser, kurser, og meget andet godt.. Kunne da forestille mig DI havde noget lignende. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)