Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan *kopier* jeg en USA baseret website på en lovlig måde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alleaminoer,

Jeg har fået en geniale ide med store potentiale i Dk. Jeg har fundet en super website i usa som sagtens kunne bruges som platform til min ide (indholdet i denne website er ikke interessant for mig men dens strukturen samt funktionerne osv.) Hvordan kan jeg få fat på denne usa baseret website på lovlig basis. Jeg tror det er smart og billigste at bruge usa-websiten fremfor at betale en prof. website udvikler i DK. hvordan gøre jeg dette? jeg har tænkt på at kontakte det firma der har lavet usa websiten men er bange for at inspirerer dem til at starte en dyr franchise af deres website. For det ser ude til atder er ingen franchise på denne.   Er det en ide at outsource opgaven til udlandet ved at sende dem linket til websiten? så det kan udvikle lignende struktur og funktioner?

Mange iværksætter hilsner

Lilia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Hej,

Den eneste måde, er som du nævner at kontakte dem, og spørge om du må købe en kopi af deres side. Svaret vil nok i langt de fleste tilfælde være enten nej.

Normalt vil man bare få udviklet en løsning, som indeholder de funktioner der er interessante på siden. Det kan du umiddelbart godt gøre lovligt, med mindre der er tale om noget meget specifikt som der måske er taget patent på.

Hvis du er interesseret i at få et uforpligtende overslag på, hvad det vil koste at få lavet en tilsvarende løsning, er du velkommen til at skrive en besked til mig herinde, eller fange mig på kim@b-web.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:56

Måske kan du (stjæle) siden med det program her: http://www.httrack.com/

Men på eget ansvar.

"HTTrack HTTrack is an easy-to-use offline browser
utility. It allows you to download a World Wide website from the Internet to a
local directory, building recursively all directories, getting html, images, and
other files from the server to your computer. HTTrack arranges the original
site's relative link-structure. Simply open a page of the "mirrored" website in
your browser, and you can browse the site from link to link, as if you were
viewing it online. HTTrack can also update an existing mirrored site, and resume
interrupted downloads. HTTrack is fully configurable, and has an integrated help
system."

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 18. Jun 11
Skrevet kl. 22:56

hvorfor tror du at de vil sige nej?

Tilmeldt 18. Jun 11
Skrevet kl. 23:05

Yak for svaret med jeh er ikke interesseret at starte en fed business på en ulovlig måde... tænker stort og tror på at min ide meget værd de næste 1000 år

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)