Vi er billigere end du tror, og så er alle priser incl. moms - også salg til private
Jeg kan ikke finde oplysninger på din side om hvorvidt gravering er incl. I prisen det koster ekstra.
Du trykker blot på det produkt som du ønsker, og hvis der er mulighed for gravering vil du kunne vælge det i scrollbaren i toppen, der kan du også se prisen for gravering på det pågældende produkt
Men tak for opmærksomheden, så jeg kan arbejde på at gøre det mere synligt for andre
Har du nogen spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig på dennis@billigepokaler.dk ellers du kan ringe og få hjælp/svar på tlf 28 18 59 57
Lækkert Kvalitets dametøj og tilbehør til billige priser
Vi har altid nyt smart tøj som du ikke lige finder andre steder, da vores tøj ikke er stangvarer. Vi får hele tiden smart moderigtig tøj og tilbehør, så det altid bliver spændende for dig at handle i vores shop.
Alle varer og størrelser er på lager Forsendelsen tager 1-3 hverdage, 14 dages fuld returret
Gratis forsendelse ved køb over 499 DKK (derunder 30 DKK )
Specialbutik udelukkende med ting til drenge 0-16 år. En skøn blanding af designerting, trendy ting, specielle ting og loppeting - til leg, indretning og inspiration. Legetøj og ting til drengeværelset du ikke ser mange steder – Vi har blandt andet ægte skorpioner, Oball, kanin lamper, landkort og metalrobotter. Derudover har vi tips og gode ideer du kan blive inspireret af. God fornøjelse.