Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Fik trådforfatteren nogensínde oprettet en liste på amino wiki? :)
"... glemmer jeg, så husker du..." Det er sandt, Anders - jeg sagde da vist ja til din opfordring i sin tid!
Er der en eller anden wiki-haj, som vil gøre dette for mig? Jeg er et wiki-føl - så hvis der er en som kan gøre det på ti min. - så siger jeg mange tak for hjælpen.
Hvis ingen kommer mig til undsætning, så gør jeg det på torsdag i næste uge - er for tidspresset lige nu.
Anders, du får bank... en dejlig fadøl mener jeg naturligvis, fordi du huskede mig på det!
vi handler med alt!...og fortiden er jeg ved at barsle med en butik i Frederikssund..håber at åbne om en til to uger.(d27/6)..den er på ialt 1200m2..og derfor søger jeg også varer...jeg søger i tre sekmenter...gode flotte designervarer.......gode almindelige daglivarer...og 10-20-30 krs ting...send mail,billede og pris!!
Vi har solgt hobbyartikler siden 2003. Stort udvalg i billige hobbymaterialer, fx: 3D-ark, stickers, karton, folieposer og kuverter, der gør det muligt at fremstille kreative ting med helt eget præg.
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.