Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.fcbarcelona-fan.dk (godt eller skidt navn?)

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Andersen:

Tusind mange gange tak for det virkelig dybdegående svar - det kan bruges!

Jeg er nu overbevist om, at domænenavnet bliver noget med barca, så jeg ikke træder nogle over tæerne og ikke mindst træder mig selv over tæerne :)

Her er nogle bud på Barca-domæner:

100Barca.dk (100 procent FC Barcelona)

Barca24.dk (FC Barcelona 24 timer i døgnet)

Barca365.dk (FC Barcelona alle dage om året)

Barcabase.dk (FC Barcelonas base på nettet)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. Jeg fik lige øje på denne tråd og kunne ikke forstå at mit svar ikke var med her, men det er fordi jeg havde svaret i en lignende tråd. :-)

Anyways, jeg indsætter bare mit svar her som et citat: :-)

Simon Andersen:

Jeg planlægger at få en hjemmeside op at køre, der handler om fodboldholdet FC BARCELONA. Der findes kun en måske to "gode" barca-sider, derfor ser jeg muligheden for at lave min egen og få lidt succes med den. Målet er side 1-2 på google og tjene lidt penge på siden via affiliate marketing.

MEN jeg mangler et godt domænenavn. Jeg har tænkt lidt på www.barcelona-fan.dk, men ved ikke om bindestregen er skidt, og om jeg burde have "fc" med i navnet.

Håber I vil hjælpe mig med lidt inspiration!

Hilsen Simon 

Anders Saugstrup:

Hej Simon

Hvis jeg var dig ville jeg overveje at gå direkte efter der hvor pengene er: 

Hvis en gut fx googler 'fc barcelona resultater', så sidder han ikke og venter med dankortet klar i hånden. Han forventer ikke at skulle bruge penge.

Men hvis han googler 'barcelona trøje' eller 'fc barcelona billetter' eller noget med rejser derned, SÅ er han helt klar med dankortet.

Hvis din side handler om ting som de besøgende er klar til at betale for, er de besøgende uendeligt meget mere værd for fx webshops, som du laver affiliatesamarbejde med. Og derfor også meget mere værd for dig: Mange flere vil klikke sig igennem til tilbudet om barcatrøjer og købe dem, så du får din salgsprovision.

Så mit råd er at lave Danmarks bedste og fedeste side om alt i udstyr og billetter osv til fc barcelona. Det er meget mindre op ad bakke på den måde, end hvis du skal konvertere folk til kunder, som ikke havde tænkt sig at købe noget.

Pas på med domænenavnet at du ikke risikerer at FC Barcelona en dag kan komme og kræve at du overdrager det fordi det indeholder deres varemærke.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)