Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har i hørt om Dubli

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

en af mine bekendte skriver noget om verdens største marked Dubli, siger det jer noget?

parterapeuten/parterapi

www.vonbale.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:

en af mine bekendte skriver noget om verdens største marked Dubli, siger det jer noget?

Efter min mening er det noget pyramidespil... Du kan købe rettighederne til at sælge shops og rettigheder videre så andre kan sælge rettighederne videre etc. Jeg blev inviteret til et møde engang, og det er en aften jeg aldrig får tilbage....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:23

Det var firmaet, som ville udkonkurrere Ebay, og en masse andet...

Men at kalde dem for verdens største marked, det er vidst direkte forkert... De når ik Ebay til sokkeholderne...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

haha tænkte det nok, det er en en mine pyramide "venner", der mener at det er noget anden end pyramide :)

yeps er også lige blevet inviteret til en "forretningsmøde" -men må hellere takke nej.

Forstå slet ikke at folk vil tjene penge og bruge sin tid på pyramide spil!

www.vonbale.dk parterapi

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 00:28

parterapeuten:

haha tænkte det nok, det er en en mine pyramide "venner", der mener at det er noget anden end pyramide :)

yeps er også lige blevet inviteret til en "forretningsmøde" -men må hellere takke nej.

Forstå slet ikke at folk vil tjene penge og bruge sin tid på pyramide spil!

Det er efterhånden en del år siden jeg var til det møde - og det var de vildeste historier de kom med... De havde lige et par dage før, åbnet op for salget af rettigheder i Kina, og nu havde de fået 25.000 nye medlemmer/rettighedshavere i Kina...

Og sitet var ikke online på det tidspunkt - det havde været et par år undervejs, men de brugte mange mange millioner på at få det i gang. For mig virkede det som om, at de var ligeglade med sitet, men bare ville sælge rettigheder til at sælge rettigheder....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)