Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser - Hvordan laver jeg dem bedst (og billigst)?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har postet dette indlæg i plus-sektionen, da jeg ikke ønsker det indekseret. 

Jeg startede for et år siden, og der er sket en del siden, hvorfor jeg nu er i gang med at investere i endnu mere stabil server samt få andre praktiske ting på plads. 

I den forbindelse vil jeg gerne have skrevet nogle handelsbetingelser, så jeg ikke pludselig står med nogle juridiske problemer. Jeg har et godt forhold til mine kunder, men man ved jo aldrig ..

På min hjemmeside http://www.kb-marketing.dk/ kan I læse mere om, hvad jeg laver.

Som jeg lige ser det, så skal der stå noget med: 

- At produktet virker ved levering, og at jeg ikke kan tage ansvar for, hvis Facebook ændrer sin platform eller lignende, så det leverede produkt (facebook design) ikke længere er kompatibelt. ** Senest har vi set at Facebook gik fra FBML til Iframe - og hvis det pludselig skifter igen, står jeg med 100 kunder, som kræver deres penge tilbage - det skal undgås. **

- At jeg forbeholder mig ret til at tage en vedligeholdelses afgift på 100 kr. pr. år med start et år efter fakturadato, for at dække serveromkostninger. Såfremt at andet ikke er aftalt. ** Det har som sagt været nødvendigt for mig at investere i en mere stabil server samt med SSL-certifikat - og det koster **

Hvad foreslår I ellers af punkter jeg bør inddrage og kender I en freelance-advokat, som kan skrive disse til en lav pris? 

På forhånd tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)