Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdWords lænser min konto - hvad kan jeg gøre?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver hvis lige en rettelse ;-)

Theis Brouer-Jensen:

Et dagligt budget er et dagligt budget. Som de selv skriver, så kan de overskride det daglige budget med op til 20% for én dag, men over en måned vil forbruget dog blive overholdt.

Theis Brouer-Jensen:
AdWords sparer op i hver faktureringsperiode. Så hvis den f.eks. har brugt 10 kr. hver dag frem til d. 16. juni, så kan den sagtens bruge 180 kr. 17. juni, hvis dit budget er 20 kr. pr. dag.

Som de selv skriver på linket, vil de maks overskride budgettet med 20%. Dvs. at de aldrig nogensinde vil bruge 180 kroner på en dag hvis budgettet er 20 kroner (900% overskridelse).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Det kræver hvis lige en rettelse ;-)

Theis Brouer-Jensen:

Et dagligt budget er et dagligt budget. Som de selv skriver, så kan de overskride det daglige budget med op til 20% for én dag, men over en måned vil forbruget dog blive overholdt.

Theis Brouer-Jensen:
AdWords sparer op i hver faktureringsperiode. Så hvis den f.eks. har brugt 10 kr. hver dag frem til d. 16. juni, så kan den sagtens bruge 180 kr. 17. juni, hvis dit budget er 20 kr. pr. dag.

Som de selv skriver på linket, vil de maks overskride budgettet med 20%. Dvs. at de aldrig nogensinde vil bruge 180 kroner på en dag hvis budgettet er 20 kroner (900% overskridelse).

Ja okay. Dårligt eksempel. Jeg beklager Smile

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)