Vi er en mindre virksomhed, som har brug for et nyt godt regnskabsprogram, hvortil vi løbende kan få foretaget specialtilpasninger. Vi er en handelsvirksomhed, som har bla. brug for, at der kan laves automatiske løbende synkroniseringer med forskellige leverandørers systemer m.v. Vi er pt. 4 brugere men forventer at antallet stiger til 7 i løbet af det næste år. Vi bruger i dag Stellar Office, men kan ikke få foretaget specialtilpasninger, selvom vi vil betale for det, vi kan kun foreslå generelle ændringer til programmet, hvoraf ingen indtil videre er blevet gennemført. Jeg vil gerne have en hosted løsning og jeg har undersøgt om E-conomic kunne være en mulighed, men de vil også kun foretage generelle ændringer til programmet og ikke specialtilpasninger for individuelle kunder. Jeg har hørt, at Microsoft stopper med at supportere versioner af C5 ældre end 2008, og det kunne måske godt se ud til, at de satser mere på Dynamics NAV i fremtiden. Samtidig har jeg hørt, at det er noget dyrere at komme i gang med Dynamics NAV samt at det måske er nemmere at finde forskellige konsulenter der kan programmere i C5. Er der nogle af jer Aminoer som kan give mig en objektiv vurdering af hvilket ERP program vi skal satse på samt hvorfor - det må også gerne være et helt tredje forslag? På forhånd tak. Carsten Lindhardsen, Grafical.dk |
Hej Carsten
Jeg er interesseret i at høre hvilke specialtilpasninger det er i har behov for. Jeg sidder med regnskabsprogrammet Billy's Billing som henvender sig til iværksættere og mindre virksomheder og vi er meget obs på, så vidt muligt, at dække de behov der er hos disse brugere.
Så hvis du kunne være interesseret i at uddybe hvad du har af behov, vil vi meget gerne høre dem og se om det er noget vi kan imødekomme.
Er det fordi du ønsker et API eller er det mere kompliceret?
Hilsen
Lara