|
Jeg mener ikke der skal laves nogen entry side, eller forside om du vil. Hvis du vil finde artikler, redskaber og andre ting findes der andre udmærkede portaler som f.eks. www.startguiden.dk Amino er et forum, og det synes jeg det skal blive ved med at være. Der er også amino Wiki''en som ligeså stiller udvider sig. Angående chatten, så gik diskussionen på at det måske ville skræmme flere brugere væk end det ville gavne. De fleste kender det fra dem selv, kommer man ind på en tom chat eller et tomt forum så forlader man siden igen. Derfor skal der være en meget stor brugerskare på amino der vil benytte chatten dagligt før det vil virke. Derudover er Amino et hobbyprojekt for Martin, hvis han skulle stå til rådighed og hjælpe de mange gode iværksættere ville det jo blive noget nær en fuldtidsbeskæftigelse, jeg synes allerede han går utrolig langt ved at holde liv i Amino og ind i mellem f.eks. tilbyde gratis foredrag som han gjorde her forleden. |
Jeg synes nu ikke noget af det jeg omtaler strider med noget af det du nævner.
En entryside er ikke andet end en etablering af en hoveddør, og det underbygger at der er et reelt rum. Et forum uden en tilknyttet side er som at arrangeret mødested, det er løsrevet rumligt. Specielt er det et problem hvis folk der ikke er bevendt med fora kommer ind på amino, så er de lidt lost. Det ville gavne hvis der var noget til dem som bare lige skal snuse, de kan så se aktiviteterne og få mod på at deltage aktivt.
mht. Martin.
Jeg mener ikke det jeg omtalte ville kræve mere af hr. Thorborg. Det svarer vel bare til at flytte noget af blogskrivningen mere direkte ind på amino. Jeg bemærkede bla. hans blogentry om ihværksætter husene, det er da noget der gerne måtte være mere direkte tilgængeligt, og som kunne læses af casual besøgende.
Altså hvis man feks havde en hovedside med blogagtige entries, lidt som http://www.engadget.com/ eller http://www.techeblog.com/ , bare sat op lidt mere diskret.
Jeg glæder mig under alle omstændigheder til at se hvad der kommer af nyt herinde..
Bliv gratis medlem