|
Jeg synes det ser ud til der altid er ret mange mennesker online herinde. Ville det i den forbindelse ikke være oplagt med en JAVA IRC chat? Det ville være lidt nice at kunne livechatte løst og fast herinde, hvem ved måske kunne man bruge chatlogs til indlæg og lignende. Åh ja og jeg synes personligt det ville være fedt hvis amino brugerne kunne have reklamer på siden? Dette kunne prissættes efter brugeren aktivitet og kontribution til sitet, via point eller lignende. Pengene kunne så delvis bruges til at forbedre sitet, og betale for "gratis" services som rådgivning og den slags.. Måske have eksperter inviteret til livechat, gerne kendisser som kendte ihværksættere, virksomhedsledere og den slags.. btw noget funktionalitet omkring job og opgave børs ville være super lækkert. Man kunne feks abonnere på at kunne byde ind på opgaver af bestemte typer. Det både for opgave udbyder og aftager. Symbolske beløb, men hvor man så lavede en opgave og bød ind med priser. Dette kunne måske enda laves som en slags escrow, hvor udbyder betalte via amino.. Måske træder det lidt ud af ånden om gratis alt muligt, men tit er det jo lige en erkendtlighed der mangler før man gider bruge mere tid end 5-10 minutter!? |
Dato: 18-03-2007 02:15:41
Forfatter:magniÅh ja og jeg synes personligt det ville være fedt hvis amino brugerne kunne have reklamer på siden? Dette kunne prissættes efter brugeren aktivitet og kontribution til sitet, via point eller lignende.
Gå ned i bunden og tryk på "Annoncér på dette websted" :)
Bliv gratis medlem