Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino CHAT mm.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser ud til der altid er ret mange mennesker online herinde.

Ville det i den forbindelse ikke være oplagt med en JAVA IRC chat?

Det ville være lidt nice at kunne livechatte løst og fast herinde, hvem ved måske kunne man bruge chatlogs til indlæg og lignende.

Åh ja og jeg synes personligt det ville være fedt hvis amino brugerne kunne have reklamer på siden? Dette kunne prissættes efter brugeren aktivitet og kontribution til sitet, via point eller lignende. Pengene kunne så delvis bruges til at forbedre sitet, og betale for "gratis" services som rådgivning og den slags..

Måske have eksperter inviteret til livechat, gerne kendisser som kendte ihværksættere, virksomhedsledere og den slags..

btw noget funktionalitet omkring job og opgave børs ville være super lækkert. Man kunne feks abonnere på at kunne byde ind på opgaver af bestemte typer. Det både for opgave udbyder og aftager. Symbolske beløb, men hvor man så lavede en opgave og bød ind med priser. Dette kunne måske enda laves som en slags escrow, hvor udbyder betalte via amino..

Måske træder det lidt ud af ånden om gratis alt muligt, men tit er det jo lige en erkendtlighed der mangler før man gider bruge mere tid end 5-10 minutter!?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:24
Dato: 18-03-2007 02:15:41
Forfatter:magni

Åh ja og jeg synes personligt det ville være fedt hvis amino brugerne kunne have reklamer på siden? Dette kunne prissættes efter brugeren aktivitet og kontribution til sitet, via point eller lignende.

Gå ned i bunden og tryk på "Annoncér på dette websted" :)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 02:27
Vi har skam en, vel at mærke uofficiel, irc kanal hvor vi er en række faste brugere (desværre ikke mere end en 10 stykker) plus nogle andre der dropper forbi en sjælden gang i mellem.
Følg linket i min signatur eller kom in på #Amino på Freenode IRC.
Tilmeldt 5. Mar 07
Skrevet kl. 02:28
Ja ok..

Det havde jeg nu set, jeg tænkte noget lidt mere synligt, og promoveret..

Ikke at siden skulle brage løs med www.comon.dk agtige reklamer, men lidt mere fremme og synlige.

Specielt hvis man også så "posteren" altså den amino der havde købte pladsen..

Tilmeldt 5. Mar 07
Skrevet kl. 02:35
Dato: 18-03-2007 02:26:39 Forfatter: Sune Christesen Vi har skam en, vel at mærke uofficiel, irc kanal hvor vi er en række faste brugere (desværre ikke mere end en 10 stykker) plus nogle andre der dropper forbi en sjælden gang i mellem.
Følg linket i min signatur eller kom in på #Amino på Freenode IRC.

Hmm jeg kan ikke connecte til chat. Den kan vist ikke lide firewalls?

Work around?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 02:42
Der er vist desværre ingen vej udenom, det er nødvendigt at du kan oprette forbindelse på port 6667.
Tilmeldt 5. Mar 07
Skrevet kl. 02:55
den bliver sur over at FW laver en 127.0.0.1 IP.

Som om den ikke vil accepterer at man ikke lader den lave direkte lookup..

Det er skam ikke porten der er problemet, men at den vil lave et reverse lookup..

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:41
Det er nogle udmærkede ideer, men tror også man kal passe på at hive fokus væk fra det amino reelt er.

Chatten har været diskuteret mange gange, Sune har været flink at lave en til nørderne, men som Martin sagde dengang debatten var oppe, så kræver det langt flere brugere før en chat kan blive aktiv og ikke bare virke som en tom chat.

Reklamepointsystem er jeg ikke meget for, der er nogle få adsense reklamer hvor man kan reklamere på lige vilkår med alle andre, og derudover er der en kategori hvor man kan give nogle gode tilbud til aminoer, det må være nok.

Derudover er Amino ved at udvide med et nyt system hvor man kan købe og sælge virksomheder, så lidt nyt sker der jo.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:39

Jeg er helt enig, Martin. Amino bliver ikke bedre af at gøre tingene mere komplekse. Og jeg synes bestemt ikke vi har brug for mere reklame her. Amino er en debat mellem iværksættere, og det synes jeg vi skal holde fokus på.

Tilmeldt 5. Mar 07
Skrevet kl. 12:32
Jeg er i princippet slet ikke uenig med jeres kommentarer.

Jeg mener bare der på amino lidt mangler en "Entry side" en forside hvor der kunne være lidt spændende artikler og måske lidt reklamer og links til de mest aminorelevante steder på nettet. Patent og varemærkestyrelsen, virk.dk, osv.

Jeg tror det ville være ok hvis amino var mere end bare et php forum.. Jeg savner den officielle FRONT. Hvor vores kære Martin kunne stå lidt ved roret, med en masse støtte og hjælp fra de aktive og superseje aminoer, der er herinde..

mht Chat er det jo ret simpelt at lave et diskret link til nørderne, men som kan findes herinde, og ikke kræver at man er "in the know"...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)