Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktiv Sælgende Partner/Medejer søges til afprøvet koncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

som dog skal finpudses i tæt samarbejde med undertegnet.

Konceptet / løsningen er afprøvet gennem implementering og test hos (oplyses og præsenteres ved senere møde) igennem 9 måneder og henvender sig til mindre virksomheder (3 - 20 biler) med mobile / ud kørende enheder (læs: El-installatører, Container tømning, Bus Selskaber, VVS etc.) som ikke ønsker at investerer et antal 100.000'ner for at opnå bedre Administration/Styring samt højre fleksibilitet og dermed overskudsgrad på disser enheder.

Hvis du ønsker at indtræde som partner/medejer ser jeg gerne vi, i opstartsfasen, samarbejder om følgende INDEN vi begynder på markedsføring / salg til potentielle kunder:

1) Du skal være villig til at forhandle kontrakter med Mobil Selskaber - Telefon Hardware og Abonnement Betingelser (indgå i firmaets indtjening)

2) Forhandle og få kontrakt på plads med Google DK (indgår i firmaets indtjening)

3) Udvælgelse af primært / indgangs kunde segment

4) Besøg hos udvalgte potentielle kunder – feedback på produkt / koncept / interesse – pris?

5) Prissætte vores produkt / løbende indtjening / support m.m.

6) Forretnings Model / Forretningsplan

7) Tilrettelæggelse / Produktion af Salgs-processer og kanaler

Jeg forestiller mig at når vi har nået ovenstående, sammen laver et firma (Aps nok det letteste men det diskuterer vi) hvor du bliver den drivende kraft - forstået således at jeg er med i det daglige men du tager dig af følgende lige efter sommerferien 2011:

1) Kontakt til / møde booking af Potentielle Kunder

2) Besøg på kunde adresser - face to face præsentation af koncept/produkt

3) Kortlægning af kunders behov og beskrivelse heraf

4) Implementering samt Træning af kundes udvalgte "superbruger"

5) Kunde Opfølgning

6) Daglig Administration

Jeg forventer at firmaet skal udrulles i resten af Danmark på en platform / forretningsmodel du og jeg har udviklet sammen – måske type Franchise eller lignende – hvor du igen bliver samlingspunktet / head of - med kommunikation til / langsigtet planlægning og daglig styring af tilsluttet kollegaer /medarbejdere/franchise tager……….  

Yderligere er der Stat / Region og Kommune potentiale som vi bør analyserer og forme på hen ad vejen – men målet må først og fremmest være at få indtjening fra mindre virksomheder/kunder, herefter udbygge salgsstyrken for derefter at se på hvordan vi kan afhjælpe på handicapområdet.

Jeg er selv i gang med et større internationalt projekt som kræver 2/3 (senere 100%) af min tid og derfor er det vigtigt at du ser dette som ”DIT” – du skal derfor være villig til at investere TID - blod/sved og tårer samt en vis – mindre - kapital til oprettelse af firmaet og initiation (vi kan se på flere finansierings muligheder sammen).

Din alder, baggrund og alt det der lægger jeg ikke så meget i – vigtigst er at du brænder for at være selvstændig, at du – når du har fået produkt beskrivelse / præsentation – kan se mulighederne, udvikle på disse og FØRE dem ud i livet – altså tage stafetten og løbe med den – også i den daglige rutine fremadrettet.

Jeg har kontor på Østerbro så som start vil det nok være smartest hvis også du er i nærheden – dog vil jeg pointerer at for den helt rigtige partner / medejer vil jeg vise mig meget fleksible….

Skriv – meget lidt - om dig selv, mere om hvorfor du er den rigtige til at indgå et samrabjede / ejerskab med på ovenstående, så tager vi et møde og svinger det mellem os – så er der kun en vej – fremad. Glæder mig til at høre fra seriøse (gennemarbejdet!) henvendelser, som bliver kontaktet snarest – alle andre må vente til engang i fremtiden J.

Med venlig hilsen,

/P

perandersendk@hotmail.com (Subject: Partner / Medejer)

PS. DETTE ER IKKE EN JOB ANNONCE SÅ FORVENT ENDELIG IKKE AT DER ER LØN FØR DER ER INDTJENING!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)