Hej alle Aminoer :-) Jeg tilbyder mit arbejde til nogle som skulle stå og mangle det. Står du og mangler en til at skrive nogle artikler for dig et antal gange ugentligt, er jeg frisk på det. Jeg har en hel del erfaring inden for området, og vil derfor være en erfaren og stabil skribent. Jeg har i et halvt år skrevet for mediet MensZone.dk, der dog ikke har nogen aktivitet nu, hvorefter jeg har skrevet for CoolPriser.dk i et halvt år også, og gør det stadig. I snart 4 år har jeg skrevet på min egen blog, og har siden februar måned i år drevet min nyhedsside GearNYT.dk, der stigende får flere besøgende, og nu har jeg også flere skribenter. I et stykke tid skrev jeg også for prissammenligningssiden MobilTjek.dk, som en del af jer nok kender. Tag kontakt til mig her, i en privat besked eller via e-mail på daniel@gearnyt.dk, hvis du er interesseret i at få mig til at skrive artikler ugentligt for dit medie. Pris kan forhandles. Ha' en god søndag ;-) Mvh Daniel Lomholt |
Fik en masse tilbud da jeg skrev denne, men jeg vil da gerne prøve igen, da jeg stadig har tid til overs, hvor jeg vil kunne skrive for netop DIG derude :-)
Håber på at få en masse tilbud - jeg glæder mig til at høre fra dig.