Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Mig og et par venner har startet en wepshop op.
Det omhandler salg af shampoo og diverse hår og pleje produkter..
Vi mangler så en investorer til, at skyde ca. 15000 kr ind i firmaet.

Og ved i hvor man finder sådan en.

Vi har allerede aftaler med leverandører og fået engros priser.

Håber på nogle fornuftige svar

I kan kontakte mig på mads@cykelmagasinet.dk  

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:03

Ked af at sige det, men er i mere end 3 og ikke kan få skrabet små 15.000 sammen. Det siger hvis alt om hvor meget i selv gider og tror på projekter. Jeg kan desværre ikke give jer nogle råd hvor i finder sådan en, for det tror jeg simpelthen ikke man kan.

Men kan godt forstå jer da det er lettere og mere behageligt at risikere andres penge. 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:04

Hvad mangler i pengene til? Hvem er i? Hvad hedder shoppen? Hvad får en "invester" ud af det?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 18:08

Pengene går til bl.a. indkøb af vare.. programmør.. 
Shoppen hedder xxxxxxxx og er igang med, at blive oprettet af en programmør, men idet vi fandt ud af hvad det kostede med pbs osv. og getaway betalinger.. blev vi nødt til, at finde en investore.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 18:10

Vi er 2.. 

Nu kender du jo sådan set ikke lige til regnskabet.. så ved ikke hvor meget du kan udtale dig om hvor vidt vi vil det selv eller ej.. 
Men tak for svar. 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:14

Søren Andersen:

Vi er 2.. 

Nu kender du jo sådan set ikke lige til regnskabet.. så ved ikke hvor meget du kan udtale dig om hvor vidt vi vil det selv eller ej.. 
Men tak for svar. 

Det gør jeg nemlig ikke, men synes bare man fik fornemmelsen af at det hele skulle laves på investors bekostning (da det ikke var så grundigt beskrevet)- (det må i iøvrigt også selvom, hvad i gør) Men hvis dette ikke er sagen trækker jeg selvfølgelig mine ord i mig .

Med hensyn til at finde en investor, så vil jeg mene Amino er et ret godt sted. Men er ret sikker på i ville få nogle flere henvendelser, hvis satte noget mere information ind, og ikke kontakt-mig og få information. Held og lykke, og god vind med shoppen. :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 18:16

Det skal selvfølgelig ikke laves på investorerens bekostninger.. vi har trods alt, selv lagt penge i programmøren og diverse produkter.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:17

Søren Andersen:
Shoppen hedder slettet og er igang med, at blive oprettet af en programmør,

Så skal du da til at bede ham om at rykke, domænet er endnu ikke registreret, og det betyder at alle herinde kan gå ind og købe det foran din næse - Skynd dig hellere at få købt navnet, for en sikkerheds skyld!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 18:20

Domænet skal være det billigste lige nu, da det bare skal laves på en lukket server..
Hvor vil du mene jeg skulle købe det henne..

Havde faktisk regnet med, at min partner havde købt det.. men kan ikke få fat på ham. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 21:28

Det bliver nok lidt svært, at ligge flere informationer ind, da vi ikke vil have idéen bliver taget. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)