Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan nogen forklare mig Googles logik her?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Jeg må sige at jeg er meget uenig i Ulriks råd om eventuelt at slette siden og begynde på en frisk. Det er bestemt ikke smart at slette siden hvis du ligger godt på en masse termer der har med din primære forretning at gøre. Faktum er at det tager lang tid og mange arbejdstimer at komme til at ligge højt på et ord som "inkasso", og bestemt ikke noget man bare gør på 14 dage.

- som sagt har jeg slet ikke set trådstarters site, - men gik som udgangspunkt udfra, at der var enkeltsider pr. søgeord.. Hvis alle omtalte søgeord indgår på samme landingpage skal den SELVFØLGELIG ikke slettes.. men noget af svaret på den manglede ranking på det ønskede søgeord har vi jo fået, hvis der ikke er lavet offpage seo til siden, idet konkurrencen på shorttail søgningen næsten åbenlyst er væsentligt større end på de mere speciffikke søgninger.. Så måske et par godt kvalitetslinks fra relevante sider med gode anchottekster så er vejen frem for dig..;-)

/Ulrik

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:16

Hvilken side er det du går efter skal vises når man søger på inkasso? Er det forsiden eller f.eks. den underside der hedder http://www.hornskovvindberg.dk/inkasso.php?

HVis det f.eks er undersiden burde du lave lidt interne links hvor du bl.a. bruger anchorteksten "inkasso" og linker den /inkasso.php hvis det er den side du prøver at få op i resultaterne.

Du skal også overveje hvad dit mål er. Er det at komme op på side 1? eller vil du være tilfreds med at være resultat nummer 45?

Når folk søger på "inkasso" er det langt fra altid for at købe en ydelse. Du skal måske overveje hvilke termer folk søger på, hvor de, nå de kommer ind på din side, køber en ydelse af dig. Her i biksen kunne det da være sjovt at ligge på side 1 på "WordPress". Men jeg er ikke sikker på at de besøgende vi ville få nødvendigvis søger det vi kan tilbyde. I stedet ligger vi på på side 1 på en hel masse der har med det at gøre vi kan.

Hvis jeg var dig ville jeg overveje om det er tiden værd at komme op på et ord som "inkasso" i stedet for at arbejde med at komme op på en hel masse ord der for det første er meget lettere at komme op på og ikke mindst giver bedre konvertering for dem som lander på din side.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

HornskovVindberg Inkasso:

Jeg tænkte mere i konkurrencen mellem "inkasso" og "gratis inkasso". Jeg ved godt at ordet inkasso pr. definition vil optræde oftere, men "gratis inkasso" er et af de ting som alle inkassobureauer ønsker at reklamerer med, hvilket giver rigtig mange sider optimeret imod det udtryk.

Du kommer selv med forklaringen Wink Hvis jeg søger på sider der indeholder begge ord "gratis inkasso" og vælger sprog dansk får jeg ca 500 resultater.  Hvis jeg søger kun på inkasso og sprog dansk får jeg 341.000 resultater.

Derudover tjekke jeg lige din backlinkprofil og hvis du skal op virkelig og ligge godt og ikke mindst stabilt kræver det en del mere end de 10-20 links der er til siden pt.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)