Jeg skal bogføre private udlæg på mellemregningskontoen i Smartregnskab,. Jeg bruger fx. portotkontoen til udgiften, men hvordan får jeg modpostere på mellemregningskontoen uden at bruge fx. kassen som mellemstation. ? Jeg kan jo kun se kasse, bank, giro som modpostkonto ? det samme gælder en faktura fra en kreditor, som ikke skal betales før om et par måneder, Hvordan for jeg indføjet en tekst på smartregnskabs fakturaskabelon så der står at momsen er 25% Det er et krav fra skat ! |
jeg tror du har et problem.....
jeg har været inde i programmet i forbindelse med hjælp til en person der også havde købt smartregnskab men hun kunne ikke sådan lige ændre i kontoplan osv
hendes problem mere alvorligt var at programmet idelig gik ned og hun skulle så indlæse en sikkerhedskopi men det var en ældgammel som den ville acceptere = at hun skulle genskrive en lang række fakturaer.
Jeg forsøgte i den anledning at søge kontakt til Smartregnskab men de er aldeles uden for kontakt pr. tlf. - måske en bevidst strategi for ikke at skulle have besværet med kunder som har problemer - så er der nogen som har et virksomt tlf.nr. - så tror jeg at en del brugere vil blive glade