Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smartregnskab - faktura

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bogføre private udlæg på mellemregningskontoen i Smartregnskab,. Jeg bruger fx. portotkontoen til udgiften, men hvordan får jeg modpostere på mellemregningskontoen uden at bruge fx. kassen som mellemstation. ? Jeg kan jo kun se kasse, bank, giro som modpostkonto ? det samme gælder en faktura fra en kreditor, som ikke skal betales  før om et par måneder,

Hvordan for jeg indføjet en tekst på smartregnskabs fakturaskabelon så der står at momsen er 25% Det er et krav fra skat !

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:08

jeg  tror du  har  et  problem.....

jeg  har  været  inde  i  programmet  i forbindelse  med  hjælp  til  en  person  der også  havde  købt  smartregnskab    men  hun   kunne   ikke  sådan  lige  ændre   i  kontoplan  osv

hendes  problem  mere  alvorligt  var  at programmet  idelig  gik ned  og  hun  skulle  så   indlæse  en  sikkerhedskopi   men  det  var  en  ældgammel  som  den ville  acceptere =  at hun  skulle  genskrive  en  lang række  fakturaer.

Jeg  forsøgte i  den  anledning  at  søge  kontakt  til Smartregnskab   men  de  er  aldeles uden  for  kontakt  pr. tlf.  -   måske  en  bevidst  strategi   for  ikke  at  skulle  have  besværet  med  kunder  som  har  problemer   -  så  er  der  nogen  som  har  et  virksomt   tlf.nr.   -  så  tror  jeg  at  en  del  brugere  vil  blive  glade

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36

Ivaerksaet:
så  er  der  nogen  som  har  et  virksomt   tlf.nr.

70 26 52 11 eller tag fat i simpleside.dk  som er aktive her på Amino. Simpleside.dk og smart-regnskab er et og samme firma. Sidstnævnte kan nås via telefon 30 22 89 09

/Henrik

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:31

Ja jeg er enig i at det ikke er ok med servicen, jeg har også det problem at jeg ikke kan generere et kontoudto-, Der kommer en melding om fejl. har i prøvet det ? jeg har på grund af nedbrud også måtte geninstallerer og genindlæse ALLE  mine bilag for en måned. Da jeg skrev til Smart, fortalte de mig at databasen var beskadiget. Det er den så åbenbart også nu... nej jeg tror der er noget galt i programmet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 10:44

som  jeg  hører  dig   så er  det  fuldstændigt  det samme  mønster   som  hende brugeren  jeg  havde.

Hun  opgav   smartregnskab  og  løb  skrigende  bort  (hen til  mig  og  købte  SummaSummarum -  som  hun  bare  er  rigtig  glad  for).  Hun  forsøger  så  at  få  sine  penge igen  +  et  ulempe tillæg  for  masser  af spildt arbejde  med  at  genindtaste  de her  små 100  opkrævninger  til  rideklubbens  medlemmer.

Kunnne  være  interessant  om   der  var  flere brugere  som  sidder  med  den  samme  oplevelse  af programmets  funktion  -   eller  måske  manglende   funktionalitet.  Ja  det  er  en  crashed  database  som  er  problemet.   

måske  I  ved  fælles  hjælp  kunne  hjemvinde   pengene   for  et  ikke-fungerende  program

Ja  -  jeg  er  godt  nok  lidt  inhabil  -  men  jeg  ødede  dæleme  også  ½ time  i  forsøget  på  at  hjælpe  på at sparke liv i  programmet  via  en  PC til PC forbindelse  -  så  jeg  har  ved  selvsyn  set  det  håbløse  program  spille    -   eller  måske  mere  korrekt  IKKE SPILLE

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:03

Jeg har også købt smart-regnskab og bruger det fortsat, men overvejer kraftigt at skifte til et andet system, da man netop skal bogføre alt over en af kassekontiene...

Jeg har dog ikke haft nogen af de problemmer, som andre i denne tråd nævner omkring at oprette konti m.m.

Men til pengene, kan vi nok ikke regne med at få i både pose og sæk...

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 22:29

enig  i  at  man  ikke  forlange  ALT  til  de  få  penge  som  det  har  kostet

MEN   MAN  MÅ  DA  FORLANGE  OG  FORVENTE   at   noget  så  grundliggende   som  deres  database,   som  de  har bygget   programmet  i   fungerer  fejlfrit   -   og  ikke  det   latterlige  fejleksempel   som  hende  damen  jeg  hjalp -  var  ude  for.

Altså   det  var  de  spildte  arbejdstimer   med  at  rekonstruere  som  hun  havde  brugt  af sin  sparsomme  fritid.  Det  var  jo  i  kr. og  ører   MEGET  mere  værd  end  de  skide  499,-  som  programmet  kostede   YES.  I  det  her  tilfælde  har hun   nævnt  tallet  2000 kr.   plus  programprisen   for   lige  at  sætte  det i  relief

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 14:48

Hej Zigge,

Der findes flere rigtig gode og billige regnskabsprogrammer i DK. Så du behøver reelt ikke gå på kompromis med kvailitet og pris.

Jeg ville nok prøve nogle forskellige programmer ud, og se hvad der er mest tiltalende for dig, hvad angår, pris, service og brugervenlighed.

Jeg håber det løser sig!

mvh
Thomas

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:57

Hej Zigge.

Jeg har en god ide: hvad nu hvis du også køber en summasummarum af ivaerksaet ??? :-)

Og så må vi håbe at andre er mere påpasselige ifbm indkøb af regnskabsprogram - ja måske er der nogen der har lært noget af din fejl nu.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:14
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)