Kom og vær med i vores nye konkurrence på CykelCentralen.dk |
Godt initiativ.
Men hvis jeg nu sælger min cykel har jeg jo intet at bruge cykelholderen til.
Kom og vær med i vores nye konkurrence på CykelCentralen.dk |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Godt initiativ. Men hvis jeg nu sælger min cykel har jeg jo intet at bruge cykelholderen til. |
Meningen er jo at du derefter køber en ny og bedre for de penge du har fået for din gamle |
Hvad gør jeg galt ? Præmien er nu en smart iPhone holder til sin cykel hver måned, til den som laver den bedste cykel annonce. Men kun få har tilmeldt sig og endnu færre har sat en cykel annonce op. Er systemet for vanskeligt at finde ud af eller andet som kan være årsagen ? Skriv hvad I mener eller kom med gode ideer så der kan komme mere gang i siden. |
Hvis nu der blev leveret en Iphone med til holderen, så tror jeg du skal se det rykker :-) |
Ja tror heller ikke det rykker så meget med en holder til en Iphone. For det første skal man have en Iphone for at være interesseret i konkurrencen og hvis man har det. Så har man da også råd til holder til 200kr og gider da ikke bruge tid på at oprette en cykel annonce. Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det er også derfor jeg søger endnu flere sponsorer så vi kan forøge præmie puljen endnu mere. |