Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop via Wordpress

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
I starten vil det kun blive bøger, film og måske t-shirts. Jeg ved ikke helt i hvor stort det ville kunne udvikle sig til. Men jeg noterer alt hvad du har skrevet! 

Jeg har disse erfaringer fordi jeg selv startede op med Wordpress WPEC-shop (er nu på Magento). Uanset hvilket system du vælger er der endnu en ting du SKAL være opmærksom på: at arbejde i testmiljø for herefter at 'hæve' dine tekniske ændringer til driftmiljøet når du har tjekket at alt virker.

Når du installerer plugins, når du laver nye kategorier, når du opgraderer Wordpress eller WPEC: gør det i et testmiljø først. God vind med projektet!

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hey Sasa

Tag lige et kig på denne tråd jeg oprettede tidligere i dag:

http://www.amino.dk/forums/t/127825.aspx

Jeg ved du går rimelig meget op i SEO hvorfor jeg tror det kunne være interessant for dig. Det eneste problem er at shop plugin´et ikke er færdig endnu, men jeg vil ikke afvise vi kunne bruge en testkunde hvorfor du kunne få installeret og klar til brug næsten gratis når vi har shoppen klar.

Fang mig evt på Skype hvis det lyder interessant, så kan vi tale detaljer der.

Med venlig hilsen Thomas

Hej Thomas

Det lyder faktisk. Det er en mulighed min kammerat og jeg meget gerne vil sige ja til, hvis det skulle blive aktuelt. SEO er nemlig nærmest altafgørende for os Smile

Jeg fanger dig på Skype en af de her dage 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)