Nu er mennesker jo heldigvis forskellige,prøv at forstille dig vi alle var ens? eks:tænk hvis alle kun ville spise et produkt. alle kun stemte på det samme parti vi gik i det samme tøj, vi brugte samme model mobil at vi kun brugte en af kanaludbyder til tv. Eller vi hørte den samme musik kunstner igen og igen,vi kørte i samme model bil allesammen osv.osv tja jeg ved det ikke nøjatigt men det ville blive r.. kedeligt og verden vil gå under så gudskelov for at vi er forskellige. Jeg tror mange folk er opvokset med, Du/I skal sku knokle R.... ud af bukserne for at få en nogenlunde tilværelse,så er der dem der er lasy/smarte der kan sidde hjemme og trykke et par enkle taster og bum dagsløn tjent ja nemli ja. Jeg besluttede at prøve MLM fordi at kan det lade sig gøre skal det sku også prøves, så jeg valgte at tage 2500 kr af mine hårdt tjente penge til invistering i MLM. Dog havde jeg på forhånd besluttet at jeg ikke ville have noget med produkter at gøre hell jeg tager hatten af for dem der sælger plastik eller hudpleje produkter det bare ikke mig. Til dags dato er jeg medlem af tre MLM produkter som er lav kost MLM 1. er 1$ månedlig betaling tjener 34$ indtil videre måneden 2. er 2$ månedlig betaling tjener 132$ indtil videre om måneden 3. er 99$ om måneden tjener 1340$ om måneden og bliver betalt hver dag Det gode ved dette er at jeg kun skulle bruge mit kredit kort engang dermed undgå dyre gebyr da jeg trækker fra min konto inde i selskabet til at betale mit medlemskab. Så gu virker MLM man skal bare forholde sig til det og tro på det man gør og ikke have negative tanker, mange har den indstilling arghh jeg venter lige og ser om fjolset får succes inden jeg hopper på den vogn sammen med ham (jeg) kan altid grine af ham bagefter hvis det ikke lykkes, nuvel hvis det dig der har den tanke jamen så er du jo fuldstændig tilfreds med det du har og så behøver du jo ikke blande dig i hvad andre bruger deres fritid på er det ikke rigtig. Lad os tage fordele/udlemper ved MLM udlemper: Du nød til at dyrke motion da du ikke vil røre dig nok til daglig du nød til at melde dig ind i en strikkeklub for at få social samvær og møde andre mennesker. Fordele: du kan sove længe. du bestemmer selv hvor længe du vil arbejde med dette dagligt men gi det lige en skalle til at starte med da dette jo skal betragtes som en forretning.du skal kun bruge en pc/bærebar og når du blir moms reg skal du vel ogaå have nye møbler til dit kontor/køkken.Meget lav start op omkostninger ,for den da du skal jo ikke bruge en butik på 1000m2 så det lige sparet væk. Skal du bruge penge på at reklamere på din forretning både ja/nej der er uendelige af muligheder spørg mig hvis du ikke ved hvordan du gør det gratis. Og sidst men ikke mindst gør som du selv vil og lad være med at lytte til andres mening om hvad du skal gøre det kommer der aldrig noget godt ud af , som det gamle ordsprog siger hvor der er vilje er der en vej, tror nok det sådan SLUT: P.S hvis du vil igang med MLM så skriv da bare og dem der stadig er negative over MLM bare fyr den af jeg sku ligeglad jeg ved det virker Ha en god dag og undskyld stavefejl jeg gik sku for tidlig ud af skolen |
Alexcan:1. er 1$ månedlig betaling tjener 34$ indtil videre måneden
2. er 2$ månedlig betaling tjener 132$ indtil videre om måneden
3. er 99$ om måneden tjener 1340$ om måneden og bliver betalt hver dag
Ja og det minder jo ikke ligefrem om pyramidespil, som jo er ulovligt.
Hvorfor ikke bare tage 990 ud af de mange gange 1340 du har tjent og så få 13400 devaluerede dollars hver måned, og så i 12 måneder køre med 9990 og få 134000 dollars hver måned, så har du da rigeligt.
Jeg er glad for på dine vegne du er på vej til at blive millionær på at lave ingenting... og ved at satse under 6 kr. der er man millionær inden 24 måneder...perfekt.