Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 200 sider rejsetekster - Hvad skal jeg gøre af dem?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

Men når du skriver, at det ikke har været nogen succes, hvordan skal det så helt præcist forstås? Jeres rejseside er jo så ny, så hvor mange besøgende kan I overhovedet have nået at få?

Meningen med den rejsesite var, at vi skulle køre udelukkende på AdWords. Det er vi så gået fra igen og nu bruger vi den ikke længere fordi vi har for travlt med alt muligt andet.
Det betyder, at vi nok aldrig kommer til at bruge den side og derfor har vi en masse tekster som ligger uden at blive brugt.

Så tænkte jeg om man ikke kunne lave en blog hvor alle tekstern bliver smidt ind og det så blandt med lidt Adsense og affiliate om det ikke ville kunne bringe et par kroner ind på kontoen. 

Om det er et egentligt rejsesite eller en blog, er vel dybest set underordnet i forhold til, om I bliver fundet og konverterer. Jeg tror, I er for utålmodige. Behold siden, lav noget SEO og lad langsomt siden blive indekseret med tiden - og tag den så derfra, når I har koncentreret jer om nogle af jeres andre projekter. At satse udelukkende på adwords lyder umiddelbart risikabelt. Tag eventuelt YouTube i brug engang, når I har tiden til det. Det kan øge trafikken på jeres side markant.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:22

TT Tekstforfatter:
Om det er et egentligt rejsesite eller en blog, er vel dybest set underordnet i forhold til, om I bliver fundet og konverterer.

Det tror jeg ikke helt, at du har ret i. Hvis jeg nu opretter en blog, som udelukkende har fokus på at den skal fungere som en blog der har rejseguides, så tror jeg også at den besøgende er mere indstillet til at klikke på nogle af AdSense linksene end han ville være hvis det var en rejsesite som direkte reklamerer med at man skal bestille rejser HER OG NU.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:

TT Tekstforfatter:
Om det er et egentligt rejsesite eller en blog, er vel dybest set underordnet i forhold til, om I bliver fundet og konverterer.

Det tror jeg ikke helt, at du har ret i. Hvis jeg nu opretter en blog, som udelukkende har fokus på at den skal fungere som en blog der har rejseguides, så tror jeg også at den besøgende er mere indstillet til at klikke på nogle af AdSense linksene end han ville være hvis det var en rejsesite som direkte reklamerer med at man skal bestille rejser HER OG NU.

Det er muligt, du har ret. Jeg har ikke personligt den nødvendige erfaring endnu til at kunne smide nogle facts på bordet. Men lad os bare sige, at der er lidt flere konverteringer på en Adsense blog...så vil det vel også være nogle små og ret ubetydelige beløb i forhold til, hvis I virkelig satsede på et rejsesite, der rent faktisk solgte rejser.

Bare en tanke! Men måske jeres blog er et forsøg værd. Nu vil jeg lade andre komme med deres input. Der er muligvis nogle, der har mere erfaring og forstand på området. Wink

God weekend!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:38

TT Tekstforfatter:
Bare en tanke! Men måske jeres blog er et forsøg værd. Nu vil jeg lade andre komme med deres input. Der er muligvis nogle, der har mere erfaring og forstand på området. Wink

Det kan også være, at du har ret. Tak for det! God weekend til dig! 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:42

Hejsa

Hvad skal de artikler koste

kan vi se hvordan de ser ud

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)