Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 200 sider rejsetekster - Hvad skal jeg gøre af dem?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har over 200 sider rejsetekster, som venter på at blive indekseret hos Google.
Hvordan kan jeg udnytte dem bedst, når det kommer til SEO? 200 siders unikke tekster er trods alt noget værd.

Ville jeg få noget ud af det hvis jeg satte en Wordpress site op og smid alle tekster ind, hvor hver tekst henviser til forsiden, hvor der så er noget AdSense?

Har I nogle forslag? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:35

Hmm. Hvorfor kun Adsense? Hvorfor ikke blive Affiliate hos Expedia.com? Så kan brugerne købe flybilletter og hotelophold igennem din side?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:39

Det kommer selvfølgelig an på, hvad du vil nå med teksterne og dine hjemmesider.

Hvis du vil have et site der indekseres ofte, bør du udgive dem løbende - f.eks. 1 om dagen (hvis det var dét du tænkte på?).

I forhold til adsense får du klart mest ud af bruge adsense på alle siderne (ikke kun forsiden).

/JG

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:41

Hmm. Hvorfor kun Adsense? Hvorfor ikke blive Affiliate hos Expedia.com? Så kan brugerne købe flybilletter og hotelophold igennem din side?

Så en blanding af affiliate og AdSense Smile

Vi har forsøgt os frem med affiliate igennem Expedia og det har ikke været nogen succes.
Så nu er vi lidt ude i at få udnyttet teksterne igennem en blog eller noget lignende.
Altså en informationssite.

Tror I at det kan lade sig gøre at tiltrække besøgende med det?

Jeg har søgt efter rejseguides på Google og der kommer sgu ikke de helt store sider frem. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:42

JesperG:

Det kommer selvfølgelig an på, hvad du vil nå med teksterne og dine hjemmesider.

Hvis du vil have et site der indekseres ofte, bør du udgive dem løbende - f.eks. 1 om dagen (hvis det var dét du tænkte på?).

I forhold til adsense får du klart mest ud af bruge adsense på alle siderne (ikke kun forsiden).

/JG

Jeg vil bare gerne opnå noget trafik og klik. Det er såmænd bare det. Noget i form af en blog.
Men du har ret i, at det nok er optimalt at smide en ind om dagen. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:46

Hvilke områder/lande er det omkring ?

Jeg kunne godt være interesseret ( i thailand )

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:49

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:52

ok - sender dig lige en pm.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:06

Sasa Kovacevic:

TT Tekstforfatter:

Så en blanding af affiliate og AdSense Smile

Vi har forsøgt os frem med affiliate igennem Expedia og det har ikke været nogen succes.
Så nu er vi lidt ude i at få udnyttet teksterne igennem en blog eller noget lignende.
Altså en informationssite.

Tror I at det kan lade sig gøre at tiltrække besøgende med det?

Jeg har søgt efter rejseguides på Google og der kommer sgu ikke de helt store sider frem. 

Men når du skriver, at det ikke har været nogen succes, hvordan skal det så helt præcist forstås? Jeres rejseside er jo så ny, så hvor mange besøgende kan I overhovedet have nået at få?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:10

TT Tekstforfatter:
Men når du skriver, at det ikke har været nogen succes, hvordan skal det så helt præcist forstås? Jeres rejseside er jo så ny, så hvor mange besøgende kan I overhovedet have nået at få?

Meningen med den rejsesite var, at vi skulle køre udelukkende på AdWords. Det er vi så gået fra igen og nu bruger vi den ikke længere fordi vi har for travlt med alt muligt andet.
Det betyder, at vi nok aldrig kommer til at bruge den side og derfor har vi en masse tekster som ligger uden at blive brugt.

Så tænkte jeg om man ikke kunne lave en blog hvor alle tekstern bliver smidt ind og det så blandt med lidt Adsense og affiliate om det ikke ville kunne bringe et par kroner ind på kontoen. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)