Hej Aminoer |
Hmm. Hvorfor kun Adsense? Hvorfor ikke blive Affiliate hos Expedia.com? Så kan brugerne købe flybilletter og hotelophold igennem din side?
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Hmm. Hvorfor kun Adsense? Hvorfor ikke blive Affiliate hos Expedia.com? Så kan brugerne købe flybilletter og hotelophold igennem din side? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det kommer selvfølgelig an på, hvad du vil nå med teksterne og dine hjemmesider. Hvis du vil have et site der indekseres ofte, bør du udgive dem løbende - f.eks. 1 om dagen (hvis det var dét du tænkte på?). I forhold til adsense får du klart mest ud af bruge adsense på alle siderne (ikke kun forsiden). /JG |
Så en blanding af affiliate og AdSense
|
Jeg vil bare gerne opnå noget trafik og klik. Det er såmænd bare det. Noget i form af en blog. Men du har ret i, at det nok er optimalt at smide en ind om dagen. |
Hvilke områder/lande er det omkring ? Jeg kunne godt være interesseret ( i thailand ) |
Hej Jesper. Jeg kan se at vi har for 10 destinationer i Thailand: |
ok - sender dig lige en pm.
|
Men når du skriver, at det ikke har været nogen succes, hvordan skal det så helt præcist forstås? Jeres rejseside er jo så ny, så hvor mange besøgende kan I overhovedet have nået at få? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Meningen med den rejsesite var, at vi skulle køre udelukkende på AdWords. Det er vi så gået fra igen og nu bruger vi den ikke længere fordi vi har for travlt med alt muligt andet. Det betyder, at vi nok aldrig kommer til at bruge den side og derfor har vi en masse tekster som ligger uden at blive brugt. Så tænkte jeg om man ikke kunne lave en blog hvor alle tekstern bliver smidt ind og det så blandt med lidt Adsense og affiliate om det ikke ville kunne bringe et par kroner ind på kontoen. |