Søger en revisor eller anden kyndig person der har styr på de praktiske ting og hvad der kan afskrives, MMS osv.
Jeg har et lille enkeltmands selvskab ved siden af mit fuldtidsjob. Jeg skal igang med et mindre regnskab og have helt styr på hvad der betales og hvornår.
Min oms er ca 50 kg om året så det er ikke det vilde regnskab og indbetallinger.
Gerne en der bor på Sjælland som jeg kunne komme forbi hos en aften til en snak og fornuftig opstart af det hele.
Jeg kommer ikke selv fra sjælland, så hvis det er et must at have en lokal revisor, så synes jeg du skal prøve at oprette en opgave inde på AminoFreelancer, så er der en masse folk der byder ind på din opgave :-)
Jeg kommer ikke selv fra sjælland, så hvis det er et must at have en lokal revisor, så synes jeg du skal prøve at oprette en opgave inde på Amino Freelancer, så er der en masse folk der byder ind på din opgave :-)
Ok - så hvis du kan bruge en jyde, så behøver du ikke Freelancer (Ironisk bemærkning)
Gør som Jesper siger - Udbyd opgaven på Amino Freelancer, så skal der hurtigt være nogle interessante tilbud.
Eller kontakt Tonny, han kommer fra sjælland - og kan sagtens hjælpe dig. (ville faktisk have smidt et link til profilen, men Amino kørte lidt langsomt, da jeg skulle finde det frem)
Jyder kan skam også finde på at byde på Freelancer i ny og næ Tonny ;-)