Hej Anders, Tak for hurtigt svar!
Følte du dig virkelig truffet over dette? ![]()
Jeg så ingen smil i din tråd... Men bare rolig, du har langt fra gjort mig gal og irriteret endnu... ![]()
Læg venligt mærke til, at jeg netop lige inden denne sætning skriver, at dette er MIN holdning. Jeg glæder mig i øvrigt også til at deltage i debatten på Amino. Det lader til, at der er mange apændende mennesker herinde. Jeg har brugt en del tid på at læse igennem de mange tråde. Dejligt med al den inspiration, som findes herinde... ![]() |
Hej Brian,
Dato: 19-03-2007 15:14:15 Forfatter: Brian Nielsen Der findes altså også firmaer på Amino, som har ansatte... Vi er personligt 3 mand og der er mange af debattørerne, som er en del af firmaer med 3-10 personer!
Så er det jo rimeligt relevant at debattere personalepleje her på Amino
Dato: 19-03-2007 15:14:15 Forfatter: Brian NielsenBetyder det at f.eks. Falck Healthcare er et dårligt produkt, fordi de har flere ansatte end dig ?
Bare fordi det er min holdning, så behøver det jo ikke at være sandt...
Et godt/dårligt produkt kan defineres på mange måder. Selve kvaliteten (gennemsnitligt) tror jeg ligger på et lavere niveau end det jeg kan levere. Om de kan gøre det billigere, og servicere større virksomheder er nok en helt anden snak... Håber du lagde mærke til, at jeg i mit tidligere indlæg nævnte, at det var et udtryk for MIN HOLDNING, at støre virksomheder leverede en ringere kvalitet....