Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Fra  MN Wear Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er en frisk ung gut med nogle drømme om at starte min egen tøjbutik op på nettet.

Jeg ved ikke helt hvordan man gør, i forhold til leverandører og de generale ting.

Jeg har et budget på cirka 1Millon.

jeg søger HerreTøj til Drenge/Mænd fra alderen 14-25, det må gerne være noget fedt tøj, altså noget smart tøj.

håber og hører fra nogle.

På forhånd tak .

Fra Marilao
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:45

Har send dig en pm

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 09:50
Hej

Send mig gerne en mail på Morten@smsz.dk
Vi har en del varepartier til salg og ellers kan vi skaffe det meste.
Send mig en mail og vi kan finde ud af hvad du gerne vil have fat i :-)

Hilsen
Morten

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:02

Når du skal vælge hvordan du vil starte selve webshoppen op på nettet, så husk at vælge noget der er søgemaskinevenligt i forhold til Google.

Det er vildt ærgeligt at bruge ressourcer på at få en flot biks op på nettet - for dernæst at opdage at det er en af de slags der gør det ekstra svært at være synlig på Google

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:06

Hej Nicklas,

Det lyder spændende, og håber du har været ude og sondere markedet inden du starter helt op, da det er vigitig at kende kunders behov inden de opstår men også sørge for at de køber noget hos dig.

Vi vil gerne være dig behjælpelig med det økonomiske i form af budgettering inden opstart, budgetopfølning, bogføring, opgørelse af moms, udarbejdelse af regnskaber og selvangivelse, så dette ikke skal være en hovedpine for dig.

Samtidig er det vigitgt for dig at have en god og funktionsdygtig hjemmeside som fanger dine potientielle kunders opmærksomhed, men også gøre den klar til betalinger herunder godkendelse fra PBS omkring kort betaling. Vi har i vores kontorfællesskab en som vil være dig behjælpelig på dette område.

Til sidste skal du tænke i markedsføring af din hjemmeside og dermed det tøj du agter at sælge. Dette er temmelig vigtigt at du får lavet en god og præcis kampagne så de mennesker du agter at "ramme" også bliver dem som klikker ind og køber tøjet.

Hvis du er interesseret i de behjælpelig ting kan du kontakte mig på 42 22 49 32 eller morten@revisorfirmaetlemo.dk

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12890
Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NicklasMonberg:

Jeg er en frisk ung gut med nogle drømme om at starte min egen tøjbutik op på nettet.

Et god råd er at holde dig fra tøjsalg på nettet. Det er et virkeligt svært marked og konkurencen er stor. med det budget du har på 1 mil. kr. har dui ingen change mod f.eks www.smartguy.dk

Mvh

Ravn 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 13:33

Hej Niclas,

Du er velkommen til at kontakte mig angående hjælp til opstart.

Vi har både folk med kompetencer indenfor det forretningsmæssige (Cand.merc. Økonomistyring, cand.ling.merc, Cand.merc.Aud) samt webudviklere der kan hjælpe dig med hvad du skal tænke på når du vil starte webdelen op.

Mvh Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Valby
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:31

Hej Niklas

Hvis du ønsker at få autentiske nepalesiske cashmere tørklæder til mænd, skal du være velkommen til at kontakte mig. Vi er også en nyopstartet virksomhed, med ønsket om webshop en gang, så måske kan vi hjælpe hinanden.

Stoffet findes i flere varianter og gode priser til forhandling :)

Kontakt mig gerne for flere spørgsmål

Mvh.

Kasper Wrist Møller

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:44

Hej Nicklas
Du kan starte med at tilmelde dig magasinet Start Op. www.startopmagasinet.dk
Det er helt gratis.
Der vil komme mange kontakter i og ellers er Amino her et godt sted at søge efter vejledning.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)