Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøsitet søges..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er jeg den eneste der synes at mange mener at man kan behandle folk som man har lyst til? Bare på grund af at vi har ytingsfriheden, betyder det jo ikke man bare kan gøre hvad man vil?

Jeg oplevede for et stykke tid siden at være blevet meldt til M! Forsidejagten og er sidenhen blevet ringet op ca. 5 gange om dage fra forskellige firmaer som ville give mig et tilbud, eftersom at jeg jo havde tilmeldt mig et uforpligtende tilbud pr. telefon. Jeg tænker bare at det både er irriterrende for mig og for virksomheden, som jo søger kunder på en god og seriøst måde.

Så sent som for en times tid siden oplevede jeg en hændelse på Facebook som virkeligt irriterer mig fordi de har lavet meget "sjov" med mig og mine venner.

Jeg smider lige et screenshot, og nævner igen navne, for ikke at blive hængt ud. Jeg har dog fået lov af Thomas Hansen.

Det kan godt være at det er en lille ting, men når det sker hver gang man laver en opdatering på facebook, så bliver det irriterrende i længden.

Hvad er jeres holdning til det, og hvad ville i gøre ved sådan nogle typer? 

Vi har sagt det til dem mange gange, men selv når vi er seriøse, kan de på ingen måde bare forsøge på at være seriøse.

De Bedste Hilsner

Jesper Nissen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Facebook har en 'fjern venner' funktion, som løser omtalte problem. Man er heldigvis ikke tvunget til at være facebook-ven med en person selvom i kender hinanden IRL. 

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 16:45

Casper Schneidereit:

Facebook har en 'fjern venner' funktion, som løser omtalte problem. Man er heldigvis ikke tvunget til at være facebook-ven med en person selvom i kender hinanden IRL. 

Ja, jeg er heller ikke venner med dem :)

Men fjern venner funktionen gør jo ikke at der er noget der får en lyst at tilmelde andre til en virksomheds services.

/Jesper

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske bare mig, men hvad er det problemet er her ? Hvor er det der skrevet og hvad går det ud på ?

mikkel

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:51

Bestemt ikke, det lyder som decideret mobning af nogle umodne personer. Jeg har ikke lige den endegyldige løsning, men typisk er det jo en "reaktion" de søger. Så giv dem det modsatte, og ignorere det. 

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 16:55

Mikkel :

Måske bare mig, men hvad er det problemet er her ? Hvor er det der skrevet og hvad går det ud på ?

mikkel

Der er ikke et decideret problem, bare det om andre også oplever at folk bare tillader sig alt.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 17:02

Det er ikke så svært for mig: Hvis folk opfører sig upassende, så sletter jeg dem bare.. Eventuelt smid en privat besked om at personen er en hat, og hvis personen så bare griner, så er det måske heller ikke den slags mennesker du har lyst til at omgås.

At det så også er rimlig mærkeligt at skrive den slags på sin wall er noget helt andet..

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:11

Come on...

De skriver: "Nåja fedt cool respekt" og "seriøst? fuck hvor fedt!".

Dertil skriver Thomas: "Okay, det er så fedt at i prøver på at få opmærksomhed".

Jeg aner ikke hvad der er sket forinden, og om de har været nogle rigtige svin førhen, men sådan som jeg ser det, så starter Thomas den første reelle provokation.

Det er klart at det er irriterende når det sker mange gange - men så ér det sgu bare at smide dem af facebook. Dog ville jeg nu nærmere ignorere dem - mange skriver dumme, platte og drillende beskeder/kommentarer på facebook.

Og når det ikke er værre end det der, så ville jeg nu nok enten smile af dem, ignorere dem, slette de 2 kommentarer, og sidste nødløsning: slet dem.

Men held og lykke med det.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:37

Jeg må erkende jeg ser meste facebook som et chat sted og der ikke videre formidles nogle viden, jeg har aldrig lært noget på facebook ,

jeg har kunne finde en søde pige at chatte med og en del drilleri og mobning og lidt hvor en anbefaler et produkt dog springer hurtigt serieøsten, da mange skriver fuck hvor fedt , men tit aldrig hvorfor godt eller dårligt, derved vis vil lære noget bliver det svært på facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)