Hej Alle Er jeg den eneste der synes at mange mener at man kan behandle folk som man har lyst til? Bare på grund af at vi har ytingsfriheden, betyder det jo ikke man bare kan gøre hvad man vil? Jeg oplevede for et stykke tid siden at være blevet meldt til M! Forsidejagten og er sidenhen blevet ringet op ca. 5 gange om dage fra forskellige firmaer som ville give mig et tilbud, eftersom at jeg jo havde tilmeldt mig et uforpligtende tilbud pr. telefon. Jeg tænker bare at det både er irriterrende for mig og for virksomheden, som jo søger kunder på en god og seriøst måde. Så sent som for en times tid siden oplevede jeg en hændelse på Facebook som virkeligt irriterer mig fordi de har lavet meget "sjov" med mig og mine venner. Jeg smider lige et screenshot, og nævner igen navne, for ikke at blive hængt ud. Jeg har dog fået lov af Thomas Hansen. Det kan godt være at det er en lille ting, men når det sker hver gang man laver en opdatering på facebook, så bliver det irriterrende i længden. Hvad er jeres holdning til det, og hvad ville i gøre ved sådan nogle typer? Vi har sagt det til dem mange gange, men selv når vi er seriøse, kan de på ingen måde bare forsøge på at være seriøse. De Bedste Hilsner Jesper Nissen |
Facebook har en 'fjern venner' funktion, som løser omtalte problem. Man er heldigvis ikke tvunget til at være facebook-ven med en person selvom i kender hinanden IRL.