Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress!!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gode folk

Jeg mangler hjælp til at lægge nyt design af en hjemmeside op i det der hedder Wordpress.

Jeg er med i et netværk / en organisation, der hedder Globetown. Vi har fået designet en helt ny hjemmeside og den skulle meget gerne lægges på nettet hurtigst muligt! Da vi er en organisation af frivillige folk der arbejder i den gode sags tjeneste har vi ikke de store penge at gøre med...

Er der / findes der nogle der vil hjælpe os med at nå endnu længere ud med vores budskab via en ny super flot designet hjemmeside ( sponsoreret af et stort reklamebureau i Århus ) Vi kan tilbyde eksponering af dit/jeres navn på hjemmesiden samt ved vores arrangementer. Vi har allerede en gammel hjemmeside hvor I kan læse meget mere om organisationen der er startet på initiativ af bl.a Poul Krebs, Puk Elgård m.fl.

Håber der er nogle der vil hjælpe eller guide mig / os hurtigst muligt!!!!!

På forhånd tak :o) - og rigtig rigtig god dag...

Mvh Lanthers

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04

Jeg har smidt dig en PM

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:18

Du kan eventuelt prøve at tage fat på Andreas Linde fra Linde Media. Han har ganske godt styr på det - mildt sagt - hvilket du kan se på hans egen side og referencer. Held og lykke med projektet. Skype-Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26

Hov Hov! Jeg vil også blive anbefalet! Det er da ikke det vilde han har liggende på sin side der ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)